  • 1. Data: 2015-03-28 00:41:08
    Temat: na co komu "niezwykły" orange bank jak zwykłe banki są lepsze?! :)
    Od: n...@p...pl

    reklama mówi "po co komu zwykły bank" skoro masz orange

    z tego co zdążyłem się zorientować, orange to taki
    nieco niedorobiony bliźniak nowego interface mBanku

    taki mBank bez emaksów i emaks-plusów który oferuje
    konto firmowe tylko dla 1-osobowej DG ale NIE dla spółek

    który nie oferuje formularza zamknięcia rachunku

    który nie oferuje formularza pełnomocnictwa

    itd. itp.

    pytanie: a może jestem w błędzie? może orange ma
    coś czego nie mają inne banki? tylko co to jest?

  • 2. Data: 2015-03-28 12:03:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Mar 2015 16:41:08 -0700 (PDT), n...@p...pl
> [...]
    > itd. itp.
    > pytanie: a może jestem w błędzie? może orange ma
    > coś czego nie mają inne banki? tylko co to jest?

    Obsluga i powiazanie z telefonem, kredycik na jeden klik - widac
    ludziom to bardziej potrzebne :-)

    J.