    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: multibank - żenada
    Date: Thu, 17 Nov 2005 20:02:07 +0100

    relax napisał(a):

    > Witam Grupowiczów
    >
    > W poniedziałek w placówce złozyłem wniosek o podwyzszenie limitu kredytowego
    > w rachunku
    > Pracownica powiedziała że nie ma z tym problemu i w środę a najpóźniej w
    > czwartek otrzymam pieniądze.
    > Pani obiecała tez że w srode zadzwoni i potwierdzi ze wszystko jest ok.
    > Ucieszylem się bo kasa jest mi niezbedna na piątek wieczór.
    > Daremnie.Pani w srode nie zadzwonila.
    > Dzis z trudem ale udało sie dodzwonic do placówki. Dowiedziałem się , że moj
    > wniosek zaginął i nie bedzie kasy w tym tygodniu.
> [...]

    Nikt Ci nie jest w stanie pomóc. Z przykrością stwierdzam, że Multibank tak
    ma. Jakiś czas temu złożyłem również podanie o zwiększenie limitu
    odnawialnego bo mam tam teraz jakieś śmieszne 1000 złotych. Potrzebowałem
    tej kasy na urlop. Wiadomo - różnie bywa ;)

    Na początku określiłem, że chcę maksymalną możliwą wysokość kredytu na
    podstawie historii konta. Mając w tym samym banku kredytówkę na 3000
    złotych sądziłem, że to formalność. Jakież było moje zdziwienie gdy po
    dwóch tygodniach zażądano ode mnie fury papierów potwierdzających wysokość
    zarobków. Tłumaczę więc, że historia konta wyraźnie potwierdza wysokość
    dochodów i nie widzę sensu by jeszcze tracić czas na zbieranie zaświadczeń

    Oczywiście mogłem sobie gadać do ściany. Multibank swoje wie i koniec,
    kropka

    Nie ma to jak sztywne wytyczne i spadaj kliencie. Zabierasz nam czas

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098