  • 1. Data: 2004-07-17 06:36:14
    Temat: multi sie zmienilo
    Od: "mierzwoj" <m...@p...onet.pl>

    na lepsze hehe

  • 2. Data: 2004-07-17 06:41:48
    Temat: Re: multi sie zmienilo
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 17 lipiec 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, mierzwoj wysłał(a)
    następującą wiadomość:

    > na lepsze hehe

    co masz na mysli?

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 3. Data: 2004-07-17 06:51:55
    Od: "mierzwoj" <m...@p...onet.pl>

    > co masz na mysli?

    zajrzyj do serwisu transakcyjnego: zmiana limitow kart, komunikaty o
    niezrealizowanych przelewach - tyle na razie przyuwazylem.

  • 4. Data: 2004-07-17 07:29:03
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > zajrzyj do serwisu transakcyjnego: zmiana limitow kart, komunikaty o
    > niezrealizowanych przelewach - tyle na razie przyuwazylem.

    zmiany w zakładkach kart: aktywacja, zastrzeżenie, ubezpieczenie tak/nie, PINy
    fundusze na pierwszym ekranie

  • 5. Data: 2004-07-17 08:52:04
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

    hehe nie tak pięknie to wszystko wygląda - właśnie przeglądałem zmiany i
    zmieniłem sobie PIN do karty a tu w historii rachunku nowa pozycja OPŁATA ZA
    ZMIANE PIN 2 PLN :-)

  • 6. Data: 2004-07-17 10:52:17
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 17 Jul 2004 10:52:04 +0200, w <40f8e8b1$1@news.home.net.pl>, "Fish"
    <f...@p...pl> napisał(-a):

    > hehe nie tak pięknie to wszystko wygląda - właśnie przeglądałem zmiany i
    > zmieniłem sobie PIN do karty a tu w historii rachunku nowa pozycja OPŁATA ZA
    > ZMIANE PIN 2 PLN :-)

    Ahahahahha, ROTFL :)

  • 7. Data: 2004-07-17 13:12:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2004 12:52:17 +0200, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wklepał(-a):

    >Ahahahahha, ROTFL :)

    Co ROTFL, trzeba znać cennik.

  • 8. Data: 2004-07-17 15:03:03
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Co ROTFL, trzeba znać cennik.

    normalnie tragedia - całe 2 złote ;-)))
    Btw nie jest to nowa opłata. odkad wprowadzili zdefiniowane PINy do kart
    (poczatkowo tylko KK) ta opłata jest w toip.

  • 9. Data: 2004-07-17 15:12:21
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2004 09:29:03 +0200,
    osoba podpisana: ~WD <j...@c...barg.sv>
    napisała:
> [...]
    [..]
    > fundusze na pierwszym ekranie

    I to mi się wcale nie podoba. Konto zdarzy mi się pokazać paru osobom.
    Ale wcele nie chcę, aby od razu poznały ile mam w funduszach...

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.

  • 10. Data: 2004-07-18 18:38:37
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Fish" <f...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > zmieniłem sobie PIN do karty a tu w historii rachunku nowa pozycja OPŁATA

    Zgodnie z TOiP - dokładnie tak samo było przez AST.

    pzdr
    KK