  • 1. Data: 2004-07-16 22:06:56
    Temat: Program do obsługi kredytów?
    Od: "PiotrR" <wuwek@NOSPAM@poczta.onet.pl>

    Witam

    Szukam jakiegoś inteligentnego programiku do
    obsługi kredytów (m.in. rozliczanie, wydruki spłat
    malejących i stałych rat) z obsługą PLN i innych walut.

    Czy ktoś się spotkał z czymś takim?
    Jakieś namiary na producentów?

    Dzieki za wszelką pomoc.

    Piotr

  • 2. Data: 2004-07-17 07:38:50
    Temat: Re: Program do obsługi kredytów?
    Od: Marek Chłopek <e...@g...pl>

    PiotrR wrote:

> [...]
    > obsługi kredytów (m.in. rozliczanie, wydruki spłat
    > malejących i stałych rat) z obsługą PLN i innych walut.

    Proponuję OpenOffice.Calc z wolnego oprogramowania lub płatny Microsoft
    Excel. Wolę tego piewszego bo ma więcej funkcji (np. funkcja końca miesiąca
    -bardzo przydatna przy wyliczaniu płatności na koniec miesiąca).

    Stosuj funkcje finansowe. Warunki kredytowe są/mogą by\ć tak różne, że
    wydaje mi się, iż jeden standardowy program może nie sprostać temu zadaniu,
    chociaż chyba Quicken ma obsługę aktywów na kredyt (ale nigdy z tego nie
    korzystałem i raczej wiem bo widziałem taką opcję w menu).

    Pozdr
    --
    Marek Chłopek

  • 3. Data: 2004-07-17 13:01:48
    Od: "PiotrR" <wuwek@NOSPAM@poczta.onet.pl>

> [...]
    > chociaż chyba Quicken ma obsługę aktywów na kredyt (ale nigdy z tego nie
    > korzystałem i raczej wiem bo widziałem taką opcję w menu).

    Ale mi chodzi o cos bardziej profesjonalnego
    coś jak używają w bankach.
    Z przeznaczeniem dla kredytów.

    Żeby można było zrobic zestawienie wszystkich rat w danym miesiącu
    i koniecznie obsługę walut i różnic kursowych.

    Piotr