  • 11. Data: 2005-08-08 18:26:14
    Temat: Re: mozna czy nie, czyli o dodatkowych prowizjach za płatności kartą
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    news:m3d5opgxjg.fsf@defiant.localdomain...
    > Upowszechnienie kart chipowych i spadek ilosci fraudow pozwoli zmniejszyc
    > prowizje (co nie znaczy ze VISA i np. MC od razu to zrobia). Niestety bez
    > konkurencji (VISA i MC nie konkuruja ze soba) slabo to widze.

    MC zezwolił na doliczanie prowizji klientowi, a to może oznaczac, że w sklepach
    z artykułami z niską marżą mogą być problemy z płatnością VISA i VISA bedzie
    musiała coś zrobić

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-08-08 20:21:30
    Temat: Re: mozna czy nie, czyli o dodatkowych prowizjach za płatno?ci kart?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał(a):
    > Tez tak mysle, dlatego najlepiej po prostu w takich sklepach jak
    > www.pstryk.pl nie kupowac i glosowac nogami. Zwlaszcza, ze jak popatrzylem
    > na ceny, to zadna rewelacja i przy takcih marzach na obsluge kart powinno
    > starczyc bez bolu...

    Faktycznie, przeglądałem oferty i to najdroższy sklep :) wysłałem im
    zapytanie, dlaczego pobierają dodatkowe opłaty - oczywiście cisza.
    Dobrze, że konkurencja jest spora.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-08-08 22:14:04
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Ja tam wybieram zawsze płatność przy odbiorze. Wtedy mam czas żeby się
    zastanowić czy odbieram czy nie. Bo zawsze tak łatwiej niż się spierać z
    firmą o oddawanie pieniędzy (zgodnie z przepisem do 10 dni).
    Za granicą karty są tak rozpowszechnione że zrezygnowano całkowicie z
    płaceniem przy odbiorze ze względu na koszty obsługi klientów
    rezygnujących z dostarczonego towaru.

  • 14. Data: 2005-08-09 07:31:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Gall Anonim napisał(a):
    > Juz sie poprawili. :)

    A jakże piękną odpowiedź dostałem (wysłałem informację, że opłata 3%
    jest nielegalna i chcę kupić towar bez jej doliczenia):

    "Witam

    Odpowiadamy na Pana pytanie:

    Oczywiście istnieje jeszcze zapłata "przy odbiorze" kurierowi DHL i
    przedpłata przelewem na podstawie faktury pro-forma

    Kupujac towar w sklepie akceptuje Pan warunki regulaminu sklepu. "

    :-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl