    From: "Jelcyn" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: moneybookers
    Date: Sun, 30 Jan 2005 18:28:04 +0100

    > tu moje pytania.
    > - jaki przelicznik stosuje moneybooker z PLN na Euro? ..bo pieniazki chce
    > wplacic przelewem na konto w moneybooker (maja konto w polsce w BRE...)
    > ..jednak nie wiem ile wplacic pieniazkow by miec wymagane 410Euro

    Nie wiem jaki, ale slyszalem, ze uczciwy. Poza tym kurs euro sie zmienia,
    zanim kasa bedzie na koncie, to bedzie inny dzien i sie zmieni kurs zl/euro

    > - czy do wplat na konto w money ..tez trzeba podsylac jakies skany
    > dokumentow? (takich rzeczy wymagaja przy platnosci karta)

    ja robilem z miesiac temu wplate na konto MB (z mBank do mBanku) i kasa byla
    po nieco ponad 24 godzinach od zrobienia przelewu a o skany dowodu sie nie
    pytali, moglem normalnie robic przleewy na inne konta MB

    > - jaki jest koszt wykonania przelewu u nich? ile zaplace za przelew? jaka
    > prowizja? czy przelew moge dokonac zaraz jak tylko znajda sie pieniazki
    na
    > moim koncie w money...czy trzeba jeszcze jakies skany dokumentow im
    > podsylac?

    Przelew z konta MB na MB wynosi chyba 1% wartosci przelewanej kwoty.
    Zasilenie konta MoneyBookers (tj. wplata na ich konto w mBanku) jest
    darmowe, nie licza za to prowizji. Ale wybranie kasy (przelew z MoneyBookers
    na swoje konto bankowe) kosztuje 1.8 euro

    Jelcyn
    r...@o...pl
    www.jelcyn.com