  • 1. Data: 2009-02-15 11:04:09
    Temat: money back która która karta na najlepszych warunkach
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    karty money back

    polbank era - 39zł, wydane 5,5k to 20zł, wydane 10,8 to 0zł
    bzwbk - nie bardzo mogę się doszukać
    ge money 1,5%, bank 85zł za wydanie

    wygląda że mógłbym się zmieścić w polbank ery 20zł opłaty choć nie do końca
    czy to się wogóle opłaca z tymi kartami, biorąc pod uwagę że mam bezpłatną
    mbankową?

    bo jest money back w powyższych ale i opłata za używanie

  • 2. Data: 2009-02-15 11:13:37
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mbankową?
    >
    > bo jest money back w powyższych ale i opłata za używanie
    polecam czytac TOiP ze zrozumieniem , szczegolnie polbankowa :)

    M.

  • 3. Data: 2009-02-15 11:58:53
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > karty money back
    > polbank era - 39zł, wydane 5,5k to 20zł, wydane 10,8 to 0zł
    przecież jest dosyć łatwe do osiągnięcia zwolnienie z opłaty

  • 4. Data: 2009-02-15 14:18:58
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>

    > polecam czytac TOiP ze zrozumieniem , szczegolnie polbankowa :)

    Co masz na myśli ?
    Bo ja w chwili obecnej czekam na kartę a tu tu straszysz ?
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 5. Data: 2009-02-16 10:25:33
    Temat: Karty afinity a cash back
    Od: k...@o...pl

    On 15 Lut, 12:13, "misza" <m...@m...misza.pl> wrote:

    > polecam czytac TOiP ze zrozumieniem , szczegolnie polbankowa :)
    ??
    można uzyskać zwolnienie z opłaty także za ilość transakcji, co jest
    łatwiejsze (18 rocznie)

    Nie wiem tylko po co Polbank nadal oferuje kartę afinity "Polbank
    dzieciom" . Toż to oszustwo.
    Więcej można mieć z 1%cash backu (który jak ktoś chce można
    przeznaczyć na dowolną organizację charytatywną). Tymczasem na karcie
    afinity mają 1zł za każde wydane 300zł.
    Wyraźnie widać, że karty afinity to jedno wielkie oszustwo i
    naciąganie(zarówno klientów jak i samych organizacji charytatywnych).

  • 6. Data: 2009-02-16 10:33:13
    Temat: Re: Karty afinity a cash back
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    k...@o...pl pisze:
> [...]
    > Wyraźnie widać, że karty afinity to jedno wielkie oszustwo i
    > naciąganie(zarówno klientów jak i samych organizacji charytatywnych).
    ale w Polbank-Era nie ma np. możliwości zamówienia kart dodatkowych, a w
    Polbank dzieciom jest...

  • 7. Data: 2009-02-16 10:39:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 11:33:13 +0100, Radek Wroclawski napisał(a):

    > ale w Polbank-Era nie ma np. możliwości zamówienia kart dodatkowych, a w
    > Polbank dzieciom jest...

    W dodatku to jest jedyna Polbankowa karta, w której dodatkowa jest gratis.
    Mam, korzystam, chwalę sobie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-02-16 10:41:13
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 16, 11:25 am, k...@o...pl wrote:

> [...]
    > Wyraźnie widać, że  karty afinity to jedno wielkie oszustwo i
    > naciąganie(zarówno klientów jak i samych organizacji charytatywnych).

    Dlaczego wszystko zaraz musi byc okreslane "oszustwem" jesli komus sie
    nie podoba? To, ze Twoim zdaniem oferta ta nie jest atrakcyjna to nie
    oznacza, ze jest to oszustwo :)