  • Data: 2019-12-13 00:24:59
    Temat: mizeria
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiele się zmienia w polskich bankach ostatnio. Widzę to z porównania
    z moim kontem ROR w Lloyds, które mam od 2007r darmowe. Przelewy do
    Lloyds ale i do Barclays śmigają błyskawicznie, świątek piątek.

    W PL po fali zepsucia stron www banków na nieczytelne, mało treściwe
    animowane bohomazy nastąpiło dowalenie opłat nawet od oddychania.

    To tak jakby za wysłanie 100 funtów była opłata 1.20

    Przy czym nie ma za tę cenę błyskawicznych przelewów (albo ja nie umiem
    ich wykonać) w Lloyds nie muszę umieć.

    Do tego Lloyds mnie nie nęka banerami superpożyczek miniratek i nigdy
    nie spamuje przez telefon. Jak chcę kredyt nie latam z tekturkami
    miesiąc ważnymi tylko Lloyds dzwoni do kadrowiej i wypytuje o mnie.

    My idziemy do przodu? Czy utrudniamy sobie życie.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza