  • 1. Data: 2004-06-13 20:30:18
    Temat: minimalna spłata
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Witam serdecznie
    mam pytanie a propos KK BZ WBK

    przysylaja mi info o zadluzeniu i kwote minimalnej wplaty;
    czy po wplaceniu tej kwoty nie beda naliczane odsetki?
    czy odsetki beda mniejsze czy jak?

    pozdrawiam
    gosi@

  • 2. Data: 2004-06-13 21:02:04
    Temat: Re: minimalna spłata
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Gosi@ napisal/a:

    > przysylaja mi info o zadluzeniu i kwote minimalnej wplaty;
    > czy po wplaceniu tej kwoty nie beda naliczane odsetki?
    > czy odsetki beda mniejsze czy jak?

    Jest to niejako zachęta do zaciągnięcia długoterminowego kredytu na karcie.
    Minimalna spłata to taki sygnał od ciebie co miesiąc, że w ogóle zamierzasz
    coś spłacać i nie trzeba jeszcze uruchamiać windykacji. Odsetki będą takie
    same.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 3. Data: 2004-06-14 06:26:05
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > przysylaja mi info o zadluzeniu i kwote minimalnej wplaty;
    > czy po wplaceniu tej kwoty nie beda naliczane odsetki?

    Nie zapłacisz odsetek karnych oraz kary za zwłokę, no i najważniejsze
    jeśli tego nie zapłacisz Twoja karta zostanie zablokowana.

    Pozdrawiam

    Jacek