  • 1. Data: 2004-06-13 20:00:35
    Temat: 1 MC
    Od: "nzsnnw" <n...@o...pl>

    Witam!
    Prośba - w jednym z wątków radzą Blad i Jacek Maliszewski, by nie zakładać
    lokat długoterminowych (mowa była kurat o 12 mcy) o stałym oprocentowaniu, ze
    względu na trend na świecie i w Polsce - oczekiwania podwyżek stóp
    procentowych. Konkluzja była, by robić lokaty o oprocentowaniu zmiennym, i
    raczej krótkoterminowe niż wielomiesięczne, w celu "rolowania" i poszukiwania
    nowych na rynku, zgodnie z trendem o wyższym oprocentowaniu.

    Poszukałem trochę po bankowych www i portalach, i jednomiesięczne najwyżej
    oprocentowane dla niedużych kwot (parę tysięcy złotych) to 4,10% tutaj
    http://www.eurobank.pl/download/eurobank-tabelaoplat
    .pdf

    Ktoś z Grupowiczów zna lepsze %? Nie wiem, czy przeszukałem wszystkie oferty,
    czy wszystkie promocje zostały "wywieszone" na www, a nie chcę źle doradzić.
    W związku z tym - jeśli znacie - proszę podpowiedzcie gdzie może być lepiej,
    wyżej...

    Pozadrawiam
    nzsnnw

  • 2. Data: 2004-06-13 21:14:19
    Temat: Re: 1 MC
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 13 Jun 2004 22:00:35 +0200, "nzsnnw" <n...@o...pl>
    wklepał(-a):

    >Poszukałem trochę po bankowych www i portalach, i jednomiesięczne najwyżej
    >oprocentowane dla niedużych kwot (parę tysięcy złotych) to 4,10% tutaj
> [...]

    Słabo szukałeś - były wspomniane inne banki.
    http://www.rzeczpospolita.pl/Print/dodatki/pieniadze
    _040520/pieniadze_a_8.html
    (co do szczegółów, to trzeba szukać u źródeł, np. w mBanku są już wyższe stawki,
    choć tam najkrótsza lokata to 2 miesiące)

    Poza tym podwyżka stóp prawdopodobnie będzie, ale nie wiadomo kiedy. :) Z tego
    powodu IMHO można też skorzystać z lokat 2 i 3-miesięcznych bez obaw o jakieś
    przegapienie podwyżki. Zresztą banki też wcale od razu nie muszą zmienić
    oprocentowania.

  • 3. Data: 2004-06-14 07:36:52
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "nzsnnw" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:04c1.000004e3.40ccb262@newsgate.onet.pl...
    > Poszukałem trochę po bankowych www i portalach, i jednomiesięczne najwyżej
    > oprocentowane dla niedużych kwot (parę tysięcy złotych) to 4,10% tutaj
> [...]

    http://www.pzskok.pl/lokaty.html - 4,6%
    http://www.skok.wolomin.pl/www/s02_1_a.html - 4,7%

    W skali roku oczywiście. Lokata miesięczna, oprocentowanie zmienne.
    --
    Pozdrawiam,
    Washko