  • 1. Data: 2002-05-28 15:12:11
    Temat: lukas i zastrzeganie
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zaciekawiło mnie coś - lukas w swoim regulaminie zastrzega, że bierze
    odpowiedzialność za transakcje dokonane po zastrzeżeniu karty w banku
    bodajże po dwóch godzinach.

    A w instrukcji obsługi e-banku jest informacja, że zatrzeżenie dokonane w
    e-banku zadziała po jednej godzinie... Hmmm... A gdzie prawda?

    A z czystej ciekawości. W Katowicach widziałem automat do wody mineralnej
    dla klientów. W innym czasem też... A jak jest u Was? Nie czepiam się, po
    prostu ciekawi mnie od czego to zależy. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 2. Data: 2002-05-28 15:43:28
    Temat: Re: lukas i zastrzeganie
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A z czystej ciekawości. W Katowicach widziałem automat do wody mineralnej
    > dla klientów. W innym czasem też... A jak jest u Was? Nie czepiam się, po
    > prostu ciekawi mnie od czego to zależy. :)

    samoobslugowy automat do kawy musi byc w kazdym oddziale - jak nie ma,
    to nalezy zglosic reklamacje ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-05-28 15:53:48
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > samoobslugowy automat do kawy musi byc w kazdym oddziale - jak nie ma,
    > to nalezy zglosic reklamacje ;-)

    Automat do kawy jest. :)

    Ale w moim oddziale nie ma wody mineralnej, a ostatnio zaczęło się ciepło
    robić - wolałbym schłodzoną mineralną w kolejce na 30 minut... :))) A nie
    gorącą kawę... ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 4. Data: 2002-05-28 18:02:44
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

> [...]
    > dla klientów. W innym czasem też... A jak jest u Was? Nie czepiam się, po
    > prostu ciekawi mnie od czego to zależy. :)

    Gdy zglosisz do centrum kart w ciagu 1h zastrzegaja karte.
    Jak do banku zglosisz to w 2 h. Bank tez musi zadzwonic do cetrum i
    przekazac to samo co ty im powiedziales.

    Pzd Travis

  • 5. Data: 2002-05-28 18:07:40
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl> napisał w wiadomości

    > Gdy zglosisz do centrum kart w ciagu 1h zastrzegaja karte.
    > Jak do banku zglosisz to w 2 h. Bank tez musi zadzwonic do cetrum i
    > przekazac to samo co ty im powiedziales.

    No dobrze, ale zgłoszenie w e-banku Lukasa jest zgłoszeniem w banku, jakby
    nie było, i podlega regulaminowemu okresowi dwóch [bodajże] godzin. Więc
    skąd nagle hasło, że w ciągu godziny?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 6. Data: 2002-05-28 18:33:18
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]

    > robić - wolałbym schłodzoną mineralną w kolejce na 30 minut... :))) A nie

    i na tym polega pomysl.
    Droga kawa dla co 10 klienta jest tansza niz kubeczek taniej wody dla kazdego
    ;-)

    pozdrawiam

    romekk