  • 1. Data: 2004-04-02 06:16:41
    Temat: mbank wyleciał w kosmos!!!
    Od: "WK" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    The page cannot be displayed
    There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be
    displayed.

    Please try the following:

    Open the www.mbank.com.pl home page, and then look for links to the
    information you want.
    Click the Refresh button, or try again later.

    HTTP Error 500-13 - Server too busy
    Internet Information Services

    Technical Information (for support personnel)

    Background:
    The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds
    the Web site's configured capacity.

    More information:
    Microsoft Support

  • 2. Data: 2004-04-02 06:24:59
    Temat: Re: mbank wyleciał w kosmos!!!
    Od: "Tomasz " <n...@W...gazeta.pl>

    > HTTP Error 500-13 - Server too busy

    U mnie to samo ... ciekawe jak jest na infolinii ?

    Tomasz
    <NOTO>

  • 3. Data: 2004-04-02 06:32:48
    Od: m...@a...pl

    > U mnie to samo ... ciekawe jak jest na infolinii ?

    mlinia jeszcze działa
    mkzk

  • 4. Data: 2004-04-02 06:47:58
    Od: Internet User <u...@i...org>

    Użytkownik WK napisał:
    > The page cannot be displayed
    > There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be
    > displayed.

    Przepraszamy, ale chwilowo logowanie do internetowego systemu
    transakcyjnego mBanku jest niemożliwe. Ograniczenia w logowaniu
    spowodowane są znacznym wzrostem liczby operacji wykonywanych przez
    Klientów w serwisie.

    Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.
    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

  • 5. Data: 2004-04-02 07:10:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Internet User" <u...@i...org> napisał w wiadomości

    > Przepraszamy, ale chwilowo logowanie do internetowego systemu
    > transakcyjnego mBanku jest niemożliwe.

    Jak niemozliwe jak mozliwe. I na dodatek chodzi bardzo ladnie przez caly
    czas.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-04-02 07:59:23
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c4j3ke$si8$...@i...gazeta.pl,
    JaKi <j...@g...pl>:
    > Użytkownik "Internet User" <u...@i...org> napisał w wiadomości

    > Jak niemozliwe jak mozliwe. I na dodatek chodzi bardzo ladnie przez
    > caly czas.

    Dzis to nawet mi nie dziala. Tylko przez proxy ICM.
    Zdrowo cos pokrecili w tej ostatniej zmianie.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-04-02 12:53:46
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Dzis to nawet mi nie dziala. Tylko przez proxy ICM.
    > Zdrowo cos pokrecili w tej ostatniej zmianie.

    Mnie niezmiennie działa jak należy. Rzeczywiście ciekawe co się stało.
    Zapodam temat na mRadę.

    Pozdrawiam

    Marek