  • 1. Data: 2011-07-27 15:23:13
    Temat: mbank - wiedzą kiedy dzwonić? ;-)
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    Tak z ciekawości (może to moja teoria spiskowa dziejów).
    Użytkownicy posiadający konto w Mbank pewnie wiedzą, że co
    pewien czas dzwoni przedstawiciel i oferuje o a kredyt,
    a to kartę, dzisiaj ubezpieczenie samochodu. Zwróciłem jednak
    uwagę, że próba połączenia ze mną najczęściej odbywa się
    w chwilę po wylogowaniu z systemu internetowego. Czy to
    może jakiś system ekpsertowy wrzuca na ekran, że ten 'target'
    nie jedzie samochodem, ma prawdopodobnie czas, aby nawinąć
    mu troszkę makaronu na uszy... A może to tylko zbieg okoliczności? ;-)

    p.s. szkoda, że ten system nie podpowiada, że loguję się od lat
    z IP, które jest ponad 1200km od Polski, że korzystam z usług
    które są ewidentie powiązane z moją lokalizacją... Więc po co
    mi sprzedawać rzeczy, których na 99% nie zechcę?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2011-07-27 16:09:09
    Temat: Re: mbank - wiedzą kiedy dzwonić? ;-)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/27/2011 10:23 AM, DooMiniK wrote:
> [...]
    > które są ewidentie powiązane z moją lokalizacją... Więc po co
    > mi sprzedawać rzeczy, których na 99% nie zechcę?

    jak sie wylogował to znaczy, ze nie spi.

    ty sie ciesz, ze nie robią tego np. o stałej godzinie "po południu"
    kiedy człowiek teoretycznie jest po pracy. Co z tego, ze dla ciebie ich
    po południu może być o 2 nad ranem.

  • 3. Data: 2011-07-27 18:41:42
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    do mnie prawie zawsze dzwonia jak prowadze auto, a ze b. duzo jezdze
    to i tak trafiaja...

  • 4. Data: 2011-07-27 18:54:48
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

> [...]
    >
    > ty sie ciesz, ze nie robią tego np. o stałej godzinie "po południu" kiedy
    > człowiek teoretycznie jest po pracy. Co z tego, ze dla ciebie ich po

    Do mojej żony ostatnio dzwonili wieczorem (nosz kur... odpocząć nie dzadzą).

    Do mnie też dzwonili. Są zabawni z tym dzwonieniem z numeru prywatnego
    i formułką "moją tożsamość może sprawdzić pan na mLinii". Ciekaw jestem
    czy ktoś to robi. Zresztą wystarczy tam zadzwonić, spisać nazwisko
    pierwszego
    lepszego konsultanta i potem dzwonić do ludzi z zastrzeżonego podając się za
    tę osobę.
    Ja im mówię że przy takich wątpliwej jakości zabezpieczeniach
    nie będę rozmawiał na temat mojego konta i zmuszony jestem
    się rozłączyć a oni tego nie rozumieją. Powodzenia życzę...

  • 5. Data: 2011-07-27 19:22:17
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Do mnie też dzwonili. Są zabawni z tym dzwonieniem z numeru prywatnego

    Prywatnych z zasady nie odbieram - mam spokój :)
    WOJO

  • 6. Data: 2011-07-27 19:30:35
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Prywatnych z zasady nie odbieram - mam spokój :)

    Od kiedy mam blokadę numerów anonimowych - święty spokój!

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2011-07-27 19:31:11
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > Prywatnych z zasady nie odbieram - mam spokój :)

    Ja też, ale jak Ci nap... cały dzień co kilkadziesiąt minut to w końcu
    odebrałem
    żeby już więcej nie dzwonili. W ogóle to mam w mbanku odznaczone że "jestem
    zainteresowany ich ofertami", nie wiem więc czemu d.. . zawracają.

  • 8. Data: 2011-08-01 18:45:49

    Wed, 27 Jul 2011 16:23:13 +0100, w <4e302d7a$1@news.home.net.pl>, DooMiniK
    <bachusmalpapostpl> napisał(-a):

    > Zwróciłem jednak
    > uwagę, że próba połączenia ze mną najczęściej odbywa się
    > w chwilę po wylogowaniu z systemu internetowego.

    Mniej siedź przy kompie ;).
    Do mnie zadzwonili w środku urlopu.