  • 1. Data: 2011-07-27 09:39:06
    Temat: Alior tez ma "przelewy natychmiastowe"
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Wlasnie sie zalogowalem i zobaczylem, ze zaczeli korzystac z Blue Cash.

    "Koszt "Przelewu Natychmiastowego" uzależniony jest od jego kwoty.
    Przelew do 1000 zł kosztuje tylko 1 zł, a każdy kolejny tysiąc to
    dodatkowa złotówka. Klienci korzystający z ,,Przelewu Natychmiastowego"
    mogą przelać dziennie do 5 tys. zł w maksymalnej cenie 5 zł. Usługa
    dostępna jest dla Klientów Indywidualnych."

    Czyli zastosowali ceny zgodne z cennikiem BC, a nie tak jak w mBanku.

  • 2. Data: 2011-07-27 10:19:13
    Temat: Re: Alior tez ma "przelewy natychmiastowe"
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    neoniusz pisze:

> [...]
    > dostępna jest dla Klientów Indywidualnych."
    >
    > Czyli zastosowali ceny zgodne z cennikiem BC, a nie tak jak w mBanku.

    Ale za to ograniczyli sumę przelewów do 5000 dziennie. Bez sensu...

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2011-07-27 10:53:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4e2fe621$0$2454$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Ale za to ograniczyli sumę przelewów do 5000 dziennie. Bez sensu...

    BC też najprawdopodobniej nałoży w najbliższym czasie ograniczenie,
    najprawdopodobniej do 20k lub 25k na konkretny rachunek docelowy, z
    konkretnego konta klienta (chyba nie będzie ograniczeń dla rachunków
    źródłowych, swoją drogą dziwne).

  • 4. Data: 2011-07-27 13:26:30
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >najprawdopodobniej do 20k lub 25k na konkretny rachunek docelowy, z
    >konkretnego konta klienta (chyba nie będzie ograniczeń dla rachunków

    Już 12 lipca nie mogłem mtransferować drugiej piątki do Meritum, do innych
    banków kolejne piątki poszły bez problemów, do każdego po jednej.

  • 5. Data: 2011-07-27 13:39:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości grup

    > Już 12 lipca nie mogłem mtransferować drugiej piątki do Meritum, do innych
    > banków kolejne piątki poszły bez problemów, do każdego po jednej.

    Ja się natykam na przeróżne ograniczenia dość losowo od około miesiąca
    (wcześniej nic). Czasem przejdzie i 200k. Następnego dnia po 20k nagły zonk!
    Ale wszystkie blokady na jakie dotychczas się natykałem dotyczyły numeru
    rachunku docelowego w powiązaniu z konkretnym zarejestrowanym kontem bc. Są
    więc dziecinnie łatwe do obchodzenia (jak na razie, bo jeden raz już to
    (zmiana numeru rachunku docelowego) nie zadziałało i trzeba było zakładać
    kolejną rejestrację w bc - mógł to być przypadek). Obecnie podstawa to w
    każdym banku używanym jako docelowy mieć wiele numerów rachunków. No i jak
    na razie w regulaminie nic nie ma o tych ograniczeniach (podobno ma się coś
    pojawić). Wiadomo - antypranie.

  • 6. Data: 2011-07-27 15:17:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-07-27, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > najprawdopodobniej do 20k lub 25k na konkretny rachunek docelowy, z
    > konkretnego konta klienta (chyba nie będzie ograniczeń dla rachunków

    Ciekawe czy jest ograniczenie w przypadku tego samego banku?
    Ja sobie przelewam całkiem sporo co miesiąc z Multi KK -> konto w Multi
    i jak na razie żadnych ograniczeń nie trafiłem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2011-07-27 15:19:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ciekawe czy jest ograniczenie w przypadku tego samego banku?
    > Ja sobie przelewam całkiem sporo co miesiąc z Multi KK -> konto w Multi
    > i jak na razie żadnych ograniczeń nie trafiłem.

    Jest.

  • 8. Data: 2011-07-27 15:22:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-07-27, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    > Jest.

    A wiesz może od kiedy i w jakiej wysokości?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2011-07-27 15:29:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > A wiesz może od kiedy i w jakiej wysokości?

    Tak jak pisałem w innym poście, doświadczam tego od około połowy czerwca.
    Nie zawsze to jeszcze działa, pewnie nie jest to jeszcze w pełni wdrożone, a
    jest to etap jakiegoś rodzaju "testów", bo też nie ma o tym jak na razie
    najmniejszej wzmianki w regulaminie. Podejrzewam, że wysokość tego dziennego
    limitu ma być równa 20k lub 25k.

    W tej chwili mam wrażenie, że usiłują przyporządkować limit do numeru
    rachunku docelowego w ramach dowolnego rachunku źródłowego ale tej samej
    rejestracji w BC (co samo z siebie wydaje mi się dość dziwne, ale nie byłoby
    nadmiernie kłopotliwe).

  • 10. Data: 2011-07-27 15:50:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-07-27, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > rejestracji w BC (co samo z siebie wydaje mi się dość dziwne, ale nie byłoby

    28 czerwca transferowałem 40k (w 1 dzień) i nie było problemów.
    Oczywiście na ten sam rachunek. Miałeś jakiś komunikat o limicie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl