  • 11. Data: 2016-07-22 11:32:42
    Temat: Re: mbank szuka pieniedzy
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 21 Jul 2016 20:11:41 +0200, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > tak, a kredyty były na 120% rocznie...i ludzie je brali

    Ale co to za argument? Byznesy miały wtedy nierzadko kilkuset
    procentowe marże, skoro brali to się im opłacało.
    Zresztą zawsze smieszy mnie przywiązywanie wagi do oprocentowania w
    skali rocznej. Jeśli ja pożyczam na 10 dni 10tys i po tym terminie
    mam oddac 11tys to z tego, ze rocznie wychodzi duży procent jak
    kwotowo tylko 10%, to tylko kwestia umowy między biorcą a dawcą.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-07-22 11:43:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości
    Dnia Fri, 22 Jul 2016 10:38:32 +0200, J.F. napisał(a):
    >"Oni" raczej nie zaglądają.
    >Natomiast wyobrażam sobie że działa to tak - markieting wymyśla
    >akcję,
    >ktoś dłubie dane wg założeń, lista takich wydłubanych klientów zasila
    >maszynkę call center, call center obdzwania i "realizuje" zlecenie
    >markietingu.

    To by bylo rozsadne, ale i do tego mam watpliwosci.

    Raz - ze oferte przedstawiaja dziwnie, dwa - czy obecne prawo na to w
    ogole pozwala ..

    >A to akurat normalne. Jak chcesz kredyt, to najpierw musisz bankowi
    >udowodnić że go nie potrzebujesz. Nie potrzebowałeś, znaczy chcesz,
    >tylko jeszcze o tym nie wiesz i dlatego dzwonią żeby Ci to uświadomić
    >;)

    Ale zeby choc powiedzieli "bierz pan poki mozna, bo potem nie damy".
    Bo inaczej, to przeciez ja o tym nie wiem, i ich wysmieje, to szkoda
    tylko pieniedzy.

    J.

  • 13. Data: 2016-07-22 11:48:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...

    >Ale co to za argument? Byznesy miały wtedy nierzadko kilkuset
    >procentowe marże, skoro brali to się im opłacało.

    Albo i sie nie oplacalo, a kredyt sie w koncu przedawni, a mercedes
    zostaje :-)

> [...]
    >mam oddac 11tys to z tego, ze rocznie wychodzi duży procent jak
    >kwotowo tylko 10%, to tylko kwestia umowy między biorcą a dawcą.

    Tylko ze biznesowo, to nie pozyczasz na 10 dni. Predzej na rok.

    W kraju o w miare stabilnej inflacji i to ma sens, bo np kupisz
    maszyne na kredyt, odsetki niby wysokie, ale maszyna co miesiac coraz
    wiecej zarabia.
    Tym niemniej cos sie zmieni i sie obudzi z reka w nocniku..

    J.

  • 14. Data: 2016-07-22 15:13:39
    Temat: Chcesz złota z NBP ? to dowód w zęby
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    No ładnie się zaczyna ...
    - otóż jak właśnie czytam, każdy kto będzie chciał nabyć tzw. złoto
    lokacyjne - sztabki, monety o próbie >900 będzie NOTOWANY ;)

    Pozdro

  • 15. Data: 2016-07-27 02:11:00
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 22 Jul 2016 11:27:27 +0200, Imka napisał(a):

    > "Oni" raczej nie zaglądają.
    > Natomiast wyobrażam sobie że działa to tak - markieting wymyśla akcję,
    > ktoś dłubie dane wg założeń, lista takich wydłubanych klientów zasila
    > maszynkę call center, call center obdzwania i "realizuje" zlecenie
    > markietingu. Osoba dzwoniąca widzi tyle, ile jest przyjęte w danej
    > firmie i przy danej akcji pokazywać pracownikom call center. Raczej nie
    > widzą konkretnych dat/kwot, ale np. mogą znać przedziały
    > stanu/obrotów/wartości. Chociaż karierę chyba zrobiły "ratingi"
    > klientów. Wczoraj obdzwaniali B+, a jutro będą dzwonić do A-.

    Jednak chyba nie tak to działa :)
    Zarówno mnie i jak i zonie już kilka razy się zdarzało, że dzwonili do
    nas natychmiast, gdy tylko w wyniku sesji Eliksiru na konto miały
    wpłynąć pieniądze z innego banku.
    Wyglądało to zazwyczaj tak:
    Godzina 12:10 - telefon z mBanku z propozycją lokaty.
    Godzina 12:20 - przychodzący przelew pojawia się na moim koncie.
    Godzina 13:20 - pieniądze wędrują do następnego banku ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2016-07-27 08:23:20
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2016 02:11:00 +0200, Chris94 napisał(a):

    > Jednak chyba nie tak to działa :)

    Łaj not? Gdzie jest powiedziane że dane nie mogą pochodzić z efektu
    ostatniej sesji elixir? :)

    --
    Imka

  • 17. Data: 2016-07-27 11:12:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości

> [...]
    >Godzina 12:20 - przychodzący przelew pojawia się na moim koncie.
    >Godzina 13:20 - pieniądze wędrują do następnego banku ;)

    Ha, zwroce uwage nastepnym razem.

    A mbank szuka pieniedzy. indywidualna lokata na nowe srodki juz 2.1%
    :-)
    No i 3.5% dla nowych klientow.

    J.

  • 18. Data: 2016-07-29 13:40:35
    Od: 2...@g...com

    Te 3,5% jest do 10000zł...

  • 19. Data: 2016-08-03 17:08:10
    Od: b...@g...com

    użytkownik RobertS napisał:

    > tak, a kredyty były na 120% rocznie...i ludzie je brali

    Gdzieś tam, kiedyś tam wpłaciłem 500PLNów to musiało być ok. 1996r
    po 10 latach było 1500, i tak sobie leży do dnia dzisiejszego.
    Ostatnio przysłali - oprocentowanie 0,2%:)
    Zawsze mam ubaw ubaw jak coś przysyłają.

  • 20. Data: 2016-09-09 01:35:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" nmr38q$6v3$...@s...man.poznan.pl

    > tak, a kredyty były na 120% rocznie...i ludzie je brali

    Gdy ktoś (ja chociażby) brał na parę dni i zarabiał
    w te parę dni 20% -- RRSO mogła sięgać tysiąca procent.

    Im tańszy kredyt, tym rzekomo mniejszy zysk jest konieczny.
    Teraz biznesy powinny (biorąc pod uwagę zależność koniunktury
    jedynie od %% kredytów) kwitnąć i owocować... Tymczasem stale
    słychać o kryzysach...