    From: "Ptasiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank - raj dla oszustów :(
    Date: Tue, 25 Oct 2005 21:41:27 +0200

    Witam
    No więc stało się. Zostałem (i kilkanaście innych osób) nabity w butelkę
    przez allegrowego oszusta. Kupiłem tak jak zwykle doładowanie POP 50
    (robiłem to już wielokrotnie przez allegro bo taniej). Kontakt mailowy ze
    sprzedawcą i przelew do m-banku.
    Kodu tym raze nie wysłał (a ma same pozytywy wszystko za handel
    doładowaniami)
    Na drugi dzień komórka nie odpowiada. Gość już nie odpowiada na maile. Za to
    odzywają się inni oszukani.
    Przelałem kasę z m-bank do m-bank z podaniem pełnego adresu odbiorcy.
    Adres był oczywiście fałszywy ale m-bank to guzik obchodzi. Przelew (jak i
    wiele innych) został przyjęty. Czy tak powinno być?????
    Rozmawiałem dziś z m-linią. Laska z m-banku powiedziała, że tak. Że jeśli
    konto jest poprawne przelew jest realizowany, nie patrzą w ogóle na dane
    odbiorcy.
    ALE JAJA.
    Pzelewy m-bank>m-bank realizuje automat online w ciągu sekundy i rozumiem,
    że nie ma czasu na sprawdzanie dodatkowych pól.
    Co za czasy :(((

    Pzdr
    Tomek

    ps
    może ktoś wie jak szybko "zmusić" mbank do ujawnienia prawdziwych danych
    właściciela konta