  • 11. Data: 2006-10-10 16:41:00
    Temat: Re: mbank: przelew między własnymi rachunkami i płatności
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W kwestii przelewów między własnymi rachunkami.
    >
    > W mBanku masz do wyboru:
    > - każdorazowe wypełnianie przelewu jednorazowego od zera (łącznie z
    > numerem rachunku) i każdorazowe zatwierdzanie kodem (ewentualnie
    > wyszukanie w historii i wybór opcji "wykonaj ponownie")
    > - zdefiniowanie przelewu, zatwierdzenie kodem jedynie podczas
    > definiowania, wykonywanie BEZ kodu

    Jest jeszcze trzecia możliwość,
    możesz znaleźć wykonany wcześniej przelew w historii rachunku
    i skorzystać z opcji 'wykonaj ponownie'.
    Tu możesz zmienić kwotę i datę, a przelew wykonany w ten sposób
    wymaga zatwierdzenia kodem jednorazowym.
    Niestety taka możliwość dotyczy tylko eKonta i mBiznes konta,
    a nie jest udostępniona dla eMaxów

    > Problem rozwiąże się sam, gdy mBank wprowadzi opcję każdorazowego
    > potwierdzania kodem wykonanie przelewu zdefiniowanego

    ... albo udostępni opcję 'wykonaj ponownie' także dla eMaxów.

  • 12. Data: 2006-10-10 17:51:23
    Od: fjacek <f...@o...wywal.spam.pl>

    fjacek wrote:
    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć, czy mBank ma takie funkcjonalności

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Myślałem kategoriami Inteligo i nie
    mogłem wpaść na rozwiązanie.

    --
    Jacek

  • 13. Data: 2006-10-10 19:12:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    S.T. napisał(a):

    > Jest jeszcze trzecia możliwość,
    > możesz znaleźć wykonany wcześniej przelew w historii rachunku
    > i skorzystać z opcji 'wykonaj ponownie'.

    No przecież o tym napisałem. :-P

    Ale to rozwiązanie to takie... dość specyficzne... :-) zwłaszcza, jak
    ktoś ma "bujną" historię, a takowe przelewy robi nieregularnie...

  • 14. Data: 2006-10-10 19:51:23
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No przecież o tym napisałem. :-P

    No teraz widzę, po coś to schował miedzy nawiasami?;-)

    > Ale to rozwiązanie to takie... dość specyficzne... :-) zwłaszcza, jak
    > ktoś ma "bujną" historię, a takowe przelewy robi nieregularnie...

    Przy eMaxach by to nie przeszkadzało, zazwyczaj mają 'nudną' historię.

  • 15. Data: 2006-10-12 06:52:21
    Temat: Re: mbank: przelew miedzy wlasnymi rachunkami i platnosci
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Dales sie zwiesc mBankowej PROPAGANDZIE? Hasla SMS-owe
    > wygodniejsze? <LOL>

    IMO znacznie wygodniejsze, anizeli karteluszka z kodami.

    > Choc pewnie De gustibus non est disputandum ;)

    Dokladnie - a do tego masz wybor.

    Sebastian S.