  • 1. Data: 2004-01-26 08:03:16
    Temat: [mbank] nowa siec bankomatow to kpina
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl>

    wystarczy zobaczyc ile jest bankomatow bzwbk we wschodniej Polsce
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/82657

    np.
    woj. lubelskie ZERO!
    woj. podkarpackie 2

    Niech zyje Polska B i C

    GP

  • 2. Data: 2004-01-26 08:14:53
    Temat: Re: [mbank] nowa siec bankomatow to kpina taka sama jak i reszta ich reklamy
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wystarczy zobaczyc ile jest bankomatow bzwbk we wschodniej Polsce
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/82657
    >
    > np.
    > woj. lubelskie ZERO!
    > woj. podkarpackie 2

    to normalny belkot reklamowy
    zreszta taki sam jak ten z pierwszej strony mbanku jakoby kredyt odnawialny
    u nich byl o 20% nizszy niz w innych bankach
    nie sadze zeby wog byl jakis bank ktory daje kredyt odnawialny w koncie
    powyzej 30% bo to raczej jest wysokosc sporadyczna nawet dla kk
    po prostu (zreszta wypytywali o to na ich forum) stwierdzili ze jakies bloto
    marketingowe trza dac i dali to co najgorsze bo zapewne bylo najtansze
    ps
    kto zna bank z kredytem odnawialnym w koncie na poziomie 32,5 % lub wiecej
    ?? by taka wartosc wpisana byla do toip w jakims banku ?

  • 3. Data: 2004-01-26 08:22:41
    Temat: Re: [mbank] nowa siec bankomatow to kpina
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 26 Jan 2004 09:03:16 +0100, "ATZ Rzeszow" <a...@w...pl>
    wrote:

    >wystarczy zobaczyc ile jest bankomatow bzwbk we wschodniej Polsce
    >http://www.bzwbk.pl/u235/navi/82657
    >
    >np.
    >woj. lubelskie ZERO!
    według strony BZ WBK są dwa ... niby Lublin i Chełm.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 4. Data: 2004-01-26 08:25:45
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > kto zna bank z kredytem odnawialnym w koncie na poziomie 32,5 % lub wiecej
    > ?? by taka wartosc wpisana byla do toip w jakims banku ?

    ...tańszy o 20 % to nie to samo co tańszy o 20 punktów procentowych.

    Jacek

  • 5. Data: 2004-01-26 08:50:01
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ...tańszy o 20 % to nie to samo co tańszy o 20 punktów procentowych.

    reklama baner w prawym dolnym rogu glosi:
    'nie daj sie zrobic w balona ! kredyt odnawialny w mbanku tańszy nawet o 20%
    .."
    procent !!
    dlatego szukam tego banku co daje kredyt odnawialny w koncie na 32,5 % lub
    wiecej !

  • 6. Data: 2004-01-26 09:00:47
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv2knl$8ho$...@n...news.tpi.pl,
    krab <_...@k...pl>:
> [...]
    > nawet o 20% .."
    > procent !!
    > dlatego szukam tego banku co daje kredyt odnawialny w koncie na 32,5

    Jeszcze raz: 20% to jest 1/5 (jedna piąta) - teraz jasne?

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-26 09:16:41
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:bv2hl2$qbe$1@nemesis.news.tpi.pl,
    ATZ Rzeszow <a...@w...pl> typed:

    > wystarczy zobaczyc ile jest bankomatow bzwbk we wschodniej
    > Polsce http://www.bzwbk.pl/u235/navi/82657
    >
    > np.
    > woj. lubelskie ZERO!
    > woj. podkarpackie 2

    woj malopolskie 10 bankomatow, z czego 8 w Krakowie, pozostale
    dwa w tarnowie, "krakowskie" w niezbyt ciekawych lokalizacjach

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 8. Data: 2004-01-26 09:33:31
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > procent !!
    > dlatego szukam tego banku co daje kredyt odnawialny w koncie na 32,5 % lub

    Nie zrozumiałeś mnie albo udajesz, że nie wiesz o co chodzi.
    Jeżeli oprocentowanie wynosi 30 % to "taniej o 20%" daje 24 %, natomiast "taniej
    o 20 p.p." daje 10 %.
    Nie odnoszę się przy tym do reklamy mBanku.

    Jacek

  • 9. Data: 2004-01-26 09:38:02
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski z adresu: <n...@c...barg.cy> napisał(a):

    > In news:bv2hl2$qbe$1@nemesis.news.tpi.pl,
    > ATZ Rzeszow <a...@w...pl> typed:

    > woj malopolskie 10 bankomatow, z czego 8 w Krakowie, pozostale
    > dwa w tarnowie, "krakowskie" w niezbyt ciekawych lokalizacjach

    A mi właśnie jeden z tych tarnowskich bardzo pasi :))
    Do euronetu miałem daleko i tylko z tego powodu założyłem sobie dodatkowe
    konto w Lukasie.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 10. Data: 2004-01-26 10:18:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > wystarczy zobaczyc ile jest bankomatow bzwbk we wschodniej Polsce

    Poza tym wybór sieci jest niezbyt fortunny z jeszcze jednego względu -
    chodzi o Lukasa ;-))) mBank i Lukas będą miały te same sieci bankomatów, ale
    Lukas będzie tańszy.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn