  • 1. Data: 2004-01-26 08:20:57
    Temat: Dolary
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Witam,
    Mam trochę dolarów (USD) i zastanawiam się co z nimi począć:
    1) sprzedać (obecnie jest stosunkowo niski kurs, ale może jeszcze spadnie?)
    2) założyć lokatę (raczej są nisko oprocentowane, nawet poniżej inflacji)
    3) włożyć w fundusz inwestycyjny (niskie stopy zwrotu, wysokie opłaty
    manipulacyjne).

    Czy możecie doradzić co nieco. Wiem, że sam i tak podejmę decyzję, ale
    wszelkie propozycje są mile widziane. Dzięki.

  • 2. Data: 2004-01-26 11:29:07
    Temat: Re: Dolary
    Od: "Tashi" <t...@W...gazeta.pl>

    To zależy ile to jest dla ciebie trochę - 1K, 2K$?? Może kup coś na Ebayu i
    sprzedaj z zyskiem, jest tam wiele możliwości...

  • 3. Data: 2004-01-26 11:51:39
    Od: z...@p...onet.pl

    > Witam,
    > Mam trochę dolarów (USD) i zastanawiam się co z nimi począć:
    > ...Czy możecie doradzić co nieco...

    Jak nie nusisz koniecznie sprzedawać to trzymaj. Napewno kiedyś pójdą w górę i
    to "kiedyś" nie jest tak odległe ;)