  • 1. Data: 2016-09-01 06:31:22
    Temat: BGK wymyka się nadzorowi
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    http://www.pb.pl/4625262,91374,bgk-wymyka-sie-nadzor
    owi

    Od dziś w zarządzie BGK nie ma nikogo z aprobatą KNF, premier
    zaś od ponad miesiąca zwleka z powołaniem nowych władz banku.

    Po wyborach dla państwowego Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK)
    nastały ciężkie czasy. Zamiast być kołem zamachowym rządowej
    strategii rozwoju, stał się miejscem kadrowych rozgrywek między
    resortami finansów i rozwoju.

    (...)

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 2. Data: 2016-09-01 10:02:10
    Temat: Re: BGK wymyka się nadzorowi
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 1 Sep 2016 13:31:22 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Od dziś w zarządzie BGK nie ma nikogo z aprobatą KNF, premier
    > zaś od ponad miesiąca zwleka z powołaniem nowych władz banku.

    No przecież pani Janina się nie rozerwie i nie da rady obsadzić wszystkich
    odpowiedzialnych posad. Lewacto znowu się czepia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl