    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank i logika
    Date: Sat, 31 Dec 2016 15:27:55 +0100

    Cześć.

    Dostałem z mbanku papier o "zasadach ochrony depozytów".

    Problem w tym że obecnie nie jestem klientem mbanku, a kiedy zakończyłem
    moją przygodę z mbankiem wycofałem wszystkie zgody na przetwarzanie
    danych. Czyli powinienem byc nikim.

    Piszę więc do mbanku, i wygląda to tak:

    ja: jakim sposobem macie moje dane osobowe
    mb: musimy zweryfikować Pana tożsamośc przed wglądem z zgody
    ja: ale nie macie moich danych, co tu weryfikować
    mb: musimy to zweryfikować, prosze o kontak z mlinią
    ja: ale przecież nie macie moich danych
    mb: prosze o kontakt z mlinia w celu weryfikacji

    No wiec czy istnoeje jakieś magiczne prawo bankowe ktore po cofnięciu
    zgód powoduje ze mbank posiada moje kompletne dazne osobowe pozwalające
    im na weryfikację?

    W ogóle cycta z maila: "Informacje dotyczące zmian regulaminów produktów
    i usług są wysyłane także do klientów, którzy mają wycofane zgody
    marketingowe."

    Przeciez nie jestem klientem.

    Przepraszam ,ale zaliczyłem przepełnienie stosu.