  • 1. Data: 2005-06-10 11:08:59
    Temat: mbank i karta kredytowa VE
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Witam

    czy ktoś ma kartę kredytową VE z mBanku? Czy mógłbym prosić o regleksję
    dotyczace użytkowania tej karty?
    Czy w mBanku można wynegocjować wydanie KK VE za darmo w zamian za
    przeniesienie karty z innego banku?

    Grześ

  • 2. Data: 2005-06-10 12:30:16
    Temat: Re: mbank i karta kredytowa VE
    Od: jacost <j...@...pl>

    Witam,

    Grzes napisał(a):
    > czy ktoś ma kartę kredytową VE z mBanku? Czy mógłbym prosić o regleksję
    > dotyczace użytkowania tej karty?

    Działa. Ma ładny obrazek. Używam intensywnie, na co dzień, od maja 2003.
    Plastik się trochę powycierał (termin ważności 3 lata). Poza tym --
    wszystko jak dla mnie OK. W systemie jest dobry wgląd w operacje i
    parametry karty. Moment spłaty jest obecnie (dawniej było inaczej)
    ściśle określony, więc łatwo sobie zaplanować przelew np. z eMAX-a. Raz
    czy dwa zdarzyło mi się, że karta nie była akceptowana z okazji ogólnego
    padu akceptacji kart mBanku. Wtedy mi się przydała karta z Lukasa.

    Wybrałem tę kartę ze względu na bezpieczeństwo (bo wymaga terminala),
    niską cenę (28 zł rocznie) i niski koszt kredytu (wtedy 17% -- chociaż
    nigdy z niego nie korzystałem).

    > Czy w mBanku można wynegocjować wydanie KK VE za darmo w zamian za
    > przeniesienie karty z innego banku?

    Nie słyszałem o takich przypadkach.

    Pozdrawiam

    J.

  • 3. Data: 2005-06-10 13:16:15
    Od: zet <z...@z...pl>

    Raz
    > czy dwa zdarzyło mi się, że karta nie była akceptowana z okazji ogólnego
    > padu akceptacji kart mBanku. Wtedy mi się przydała karta z Lukasa.

    ja w takiej sytuacji używam gotówki około 50 zł którą stale noszę przy
    sobie, to się zawsze przydaje nie tylko przy awarii bo małe sklepy nie
    przyjmują kart