  • 1. Data: 2005-06-10 09:41:23
    Temat: pierwszy zgrzyt z BPH - karty kredytowe
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    116 dni bez odsetek mnie przekonało

    chcę mieć kartę BPH, szczególnie, że jest w zasadzie za darmo

    złożyłem wniosek, zadzwonił analityk i poinformował mnie, że karta
    przyznana, ale przed jej przysłaniem muszę w dowolnie wybranym oddziale
    zaktualizować swoje dane (miałem kiedyś konto walutowe w PBK - stąd dane)

    Dane zaktualizowałem

    Zadzwoniła Pani z oddziału BPH, aby przypomnieć, że na odbiór PINu i
    podpisanie umowy powinienem przynieść zaświadczenie, że wyciągi
    poświadczające, że dotychczasową kartę spłacam zawsze w terminie

    No i czekam ....
    Minęło 14 dni, zadzwoniłem w środę do BPH - Pani poszukała i mówi, że nie ma
    informacji o mojej karcie :)))
    Wzięła numer telefonu w celu oddzwonienia po wyjaśnieniu sprawy i .. i znowu
    czekam drugi dzień.

    A na początku tak profesjonalnie to wyglądało.

    BTW. wg mnie ten bank ma supernowoczesny wizerunek i reklamy, ale wewnątrz
    jest bałagan gorszy niż pewnym dużym polskim banku.

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2005-06-10 10:13:35
    Temat: Re: pierwszy zgrzyt z BPH - karty kredytowe
    Od: piotrek_priv <p...@o...pl>

    plusz napisał(a):
> [...]
    >
    > BTW. wg mnie ten bank ma supernowoczesny wizerunek i reklamy, ale
    > wewnątrz jest bałagan gorszy niż pewnym dużym polskim banku.

    Tez się zastanawiamłem czy się przenieść do BPH - ale na razie
    zrezygnowałem. Za dużo szumu marketingowego....

    Tak na marginesie - dla zabawy przegladam ich ofertę pod kątem jakichś
    "haczyków": np. karta jest darmowa pod warunkiem wygenerowania jakiegoś
    obrotu na karcie. I tutaj uwaga: nie na koncie karty (tzn. razem karta
    główna i dodatkowe) tylko na pojedynczej karcie! W moim przypadku
    oznacza to, że karta nie jest darmowa, tylko porównywalna pod względem
    kosztów z innymi. To mi wystarczyło...
    pzdr,

  • 3. Data: 2005-06-10 10:23:33
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "piotrek_priv" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tez się zastanawiamłem czy się przenieść do BPH - ale na razie
    > zrezygnowałem. Za dużo szumu marketingowego....

    ja się nie przenoszę - mBank zostaje, ale chcę dodatkową kartę

    > Tak na marginesie - dla zabawy przegladam ich ofertę pod kątem jakichś
    > "haczyków": np. karta jest darmowa pod warunkiem wygenerowania jakiegoś
    > obrotu na karcie.

    oczywiście - właśnie po to biorę kartę, żeby wygenerować obrót :)

    > I tutaj uwaga: nie na koncie karty (tzn. razem karta główna i dodatkowe)
    > tylko na pojedynczej karcie!

    dokładniej chyba jedna transakcja w ciągu pierwszych 3 miesięcy, a później
    chyba średnio 1500 zł miesięcznie czy coś w tym rodzaju - umowy jeszcze na
    oczy nie widziałem :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2005-06-10 10:44:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2005 12:13:35 +0200, piotrek_priv napisał(a):

> [...]

    > główna i dodatkowe) tylko na pojedynczej karcie! W moim przypadku
    > oznacza to, że karta nie jest darmowa, tylko porównywalna pod względem

    Cóż, na kimś muszą zarabiać :)
    Ale jeśli ktoś bierze kartę i nie bierze kart dodatkowych, to faktycznie
    może mieć bez problemu kartę za darmo do oporu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 5. Data: 2005-06-10 11:09:44
    Od: piotrek_priv <p...@o...pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > Cóż, na kimś muszą zarabiać :)
    > Ale jeśli ktoś bierze kartę i nie bierze kart dodatkowych, to faktycznie
    > może mieć bez problemu kartę za darmo do oporu...

    tzn. do zmiany taryfy opłat...

  • 6. Data: 2005-06-10 11:47:57
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    > tzn. do zmiany taryfy opłat...

    albo do czasu, aż kartę z Żubrem otrzyma :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 7. Data: 2005-06-10 15:59:42
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> napisał w wiadomości

    > jest bałagan gorszy niż pewnym dużym polskim banku.

    hehe. Ciekawe ile osob w tym momencie pomyslalo o PKO BP??:)

    Adam