  • 1. Data: 2003-10-27 20:23:57
    Temat: bankowy tytuł egzekucyjny
    Od: "corteez1" <c...@i...pl>

    mam pytanko: wystawiłem bte i posłałem do sądu aby mi nadał klauzulę
    wykonalności dołączyłem kserokopię oś dłużnika o poddaniu się egzekucji, sąd
    mi nie nadał klauzuli na odsetki bo nie wskazałem stopy %
    i tu mam pytanko czy mogę wystawić kolejny bte na odsetki (które dobrze
    opiszę - stopa %) załączając tę samą kserówe oświadczenia o poddaniu
    sięegzekucji? czy ktoś z was miał taki przypadek????

    cort

  • 2. Data: 2003-10-27 22:47:40
    Temat: Re: bankowy tytuł egzekucyjny
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "corteez1" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko: wystawiłem bte

    A od kiedy osoba fizyczna może być bankiem???

    > i posłałem do sądu aby mi nadał klauzulę
    > wykonalności dołączyłem kserokopię oś dłużnika o poddaniu się egzekucji,
    sąd
    > mi nie nadał klauzuli na odsetki bo nie wskazałem stopy %

    Hmm, jedno w takim razie jest pewne - albo to nie Ty wystawiałeś, albo to
    nie był BTE.

    > i tu mam pytanko czy mogę wystawić kolejny bte na odsetki (które dobrze
    > opiszę - stopa %) załączając tę samą kserówe oświadczenia o poddaniu
    > sięegzekucji? czy ktoś z was miał taki przypadek????

    Jeśli to jednak bank wystawiał, to może wystawić kolejny z tym samym
    oświadczeniem (przecież sąd tego nie weryfikuje), a jeśli to nie bank, to
    sprecyzuj o co chodzi.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-10-28 06:57:53
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik corteez1 pisze:

    > i tu mam pytanko czy mogę wystawić kolejny bte na odsetki (które dobrze
    > opiszę - stopa %) załączając tę samą kserówe oświadczenia o poddaniu
    > sięegzekucji? czy ktoś z was miał taki przypadek????
    Tak.
    A sąd sprawdza wniosek jedynie pod względem formalnym...