  • 1. Data: 2013-09-13 12:06:05
    Temat: mbank euro - jak najlepiej zamienic na plz
    Od: "Zegis" <A...@w...pl>

    Mam kilka tys. euro na rach. firmowym w mbanku.
    Jak to sensownie zamienic na pln?
    Przelac z firmowego euro na prywatny pln?
    Przelać z firmowego euro na firmowy pln?
    A może jakiś transfer do sync, alior etc?

  • 2. Data: 2013-09-13 13:32:20
    Temat: Re: mbank euro - jak najlepiej zamienic na plz
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zegis" napisał w wiadomości
    >Mam kilka tys. euro na rach. firmowym w mbanku.
    >Jak to sensownie zamienic na pln?
    >Przelac z firmowego euro na prywatny pln?
    >Przelać z firmowego euro na firmowy pln?
    >A może jakiś transfer do sync, alior etc?

    www.walutomat.pl

    J.

  • 3. Data: 2013-09-13 20:48:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 13 Sep 2013 12:06:05 +0200, Zegis napisał(a):

> [...]
    > firmowy pln?
    > A może jakiś transfer do sync, alior etc?

    Poszukaj jakiegoś kantoru internetowego, który ma konto w mbanku i w nim
    sprzedaj euro.

    --
    xbartx