  • 1. Data: 2013-09-12 17:37:08
    Temat: Kantor Aliora - zlecenia i powiadomienia
    Od: S <a...@w...pl>

    Czy działają Wam zlecenia i powiadomienia w Kantorze Aliora? U mnie po
    zmianie systemu na nowy, ani zlecenia ze starego, ani te ustanowione
    przed chwilą, mimo spełnienia warunków kursu i środków - nie działają.
    Można kupować/sprzedawać tylko "ręcznie". Nie działa też powiadomienie
    e-mail o wpływie na rachunek mimo faktu jego zaistnienia.

    Generalnie ten nowy system porażka...
    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-09-12 17:52:12
    Temat: Re: Kantor Aliora - zlecenia i powiadomienia
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:l0sn3e$2pm$1@node2.news.atman.pl>, S wrote:

> [...]
    > przed chwilą, mimo spełnienia warunków kursu i środków - nie działają.
    > Można kupować/sprzedawać tylko "ręcznie".

    Potwierdzam, też lekkie zdziwko zaliczyłem.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 3. Data: 2013-09-12 18:03:57
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-09-12 17:52, perian pisze:

    > Potwierdzam, też lekkie zdziwko zaliczyłem.

    Elementarny przykład jak można spartolić dobrze działający system. A do
    tego jeszcze wycięto kilka cennych opcji (np. dane po jakim kursie było
    zlecenie - bez wchodzenia w opcje widać tylko ile sprzedano/kupiono, ale
    nie ma kursu), a dodano pierdoły - wykres na 1/3 strony kompletnie mi
    niepotrzebny bez możliwości ustawienia tylko kursu sprzedaży lub kupna.
    Ciekawe co za młotek to robił. Już napisałem do tych baranów - ciekawe
    jak szybki będzie czas reakcji... i czy w ogóle reakcja nastąpi.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-09-12 18:36:04
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-09-12 18:03, S pisze:
    > Elementarny przykład jak można spartolić dobrze działający system.

    Do tego na stronie głównej data operacji zamieniona z datą księgowania:

    Strona główna:
    Data transakcji 21-08-2012
    Data księgowania 16-08-2012

    Historia:
    Data księgowania: 2012-08-21
    Data efektywna: 2012-08-16

    Grunt to zachować konwencje prezentacji dat ;) Pewnie programiści i
    testerzy znów pracowali na kacu ;)