  • 1. Data: 2007-01-31 22:39:37
    Temat: mbank - czy jest tam jeszcze ktos normalny?
    Od: "batr" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam problem z pilnym zamknięciem kredytów (dawno spłaconych) w mbanku -
    potrzebuje pilnie podnieść zdolność kredytową
    Ktos może wie gdzie należy się zgłosić, aby porozmawiać z kims
    konkretniejszym niz kolejny operator cc, który tylko duka swoje oklepane
    regułki
    W centrum finansowym również próbowałem - poziom zblizony do cc - czy to
    rośnie kolejne PKO?
    Ogólnie po wielu latach z mbankiem stwierdzam że niestety schodzi na psy, a
    te ich dzisiejsze zapowiedzi - zamiast szukac kolejnych klientów niech sie
    zatroszcza o zatrzymanie dotychczasowych

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-01 00:05:10
    Temat: Re: mbank - czy jest tam jeszcze ktos normalny?
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "batr" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a te ich dzisiejsze zapowiedzi - zamiast szukac kolejnych klientów niech
    > sie zatroszcza o zatrzymanie dotychczasowych

    Pamietaj, ze bank ma okreslony termin na zamkniecie kredytu, zgodnie z umowa
    jaka zawart z Toba (zazwyczaj do 14 lub 30 dni). Obawiam sie, ze bedzie
    ciezko to przeskoczyc, mozesz uderzyc pisemnie, ale tu pewnie odpowiedz
    dostaniesz w ciagu 14 lub 30 dni... :-/

    Tez czekam na zamkniecie splaconego kredytu w mBanku, ale poki co zgodnie z
    regulaminem jeszcze maja czas, wiec cierpliwie czekam...

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson