  • 1. Data: 2007-01-31 17:24:37
    Temat: problemy z bankiem milenium
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam, rok temu załatwiałem kredyt hipoteczny w banku milenium (celowo z
    małych liter). Zgromadziłem wszystkie dokumenty i na decyzję miałem czekać
    do miesiąca. Tym czasem minął miesiąc, miął kolejny i co chwile zbywano mnie
    bo albo czegoś brakowało albo cos było zle wpisane itp. Jednym słowem mieli
    jeden wielki BURDEL! Wkurzyłem sie wiec i zrezygnowałem z ich kredytu,
    który bez żadnych problemow w ciągu 10 dni uzyskałem w PKO.

    Pojawił sie jednak problem gdyż milenium przysłało mi ostatnio wezwanie do
    zapłaty za karte kredytowa (której nigdy na oczy nie widziałem i nic o żadna
    karte nie podpisywałem). Przy załatwianiu kredytu mówiono, że dostane karte,
    której nigdy nie dostałem gdyż zrezygnowałem z ich usług. Za karte do
    zapłaty mam cos ponad 100zl. Byłem w tym menelskim banku i tam kazali mi
    napisać do Nadzoru Bankowego.

    Najlepsze jest to, że z kredytu zrezygnowałem w listopadzie (mam to na
    piśmie) a oni w systemie mają odnotowane ze bylo to w styczniu!!! Czyli
    potwierdza sie to co wyżej napisałem, ze maja tam jeden wielki burdel.

    Co z tym pismem zrobić? Bo na pewno nie dam im ani grosza! Gdyż czekając
    prawie 3 miesiące na ich głupi kredy straciłem mnóstwo nerwow i pieniędzy
    (drożejące materiały budowlane, odeszła mi ekipa z budowy itp).

    ... a jeszcze pamiętam ta ich denna reklamę telewizyjna jak to szybko
    kredyty hipoteczne u nich sie załatwia....

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-31 20:55:29
    Temat: Re: problemy z bankiem milenium
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Co z tym pismem zrobić? Bo na pewno nie dam im ani grosza! Gdyż czekając
    > prawie 3 miesiące na ich głupi kredy straciłem mnóstwo nerwow i pieniędzy
    > (drożejące materiały budowlane, odeszła mi ekipa z budowy itp).

    1. jezeli dostales je listem zwyklym to do kosza
    2. jezeli masz zaplacic za karte, o ktora nie wnioskowales jw.

    pozdr.
    RobertS