  • 1. Data: 2007-01-31 23:19:14
    Temat: kredyt hipoteczny w Santander
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Zajrzałem przypadkiem do Santander-a. I sie zdziwiłem na plus.
    Minimum papierów.
    Zarzut że duży spread - nieprawdziwy, spłaca się wg kursu średniego
    NBP, różnica w cenie zakupu i sprzedaży to około 5 groszy.
    Oprocentowanie oparte na LIBOR 6m. RRSO 4,13% (Millenium 4.52%).

    Jakie są wady wzięcia kredytu w tym banku ???

    pozdrawiam i czekam na rzeczowe argumenty,

    MichalL

  • 2. Data: 2007-02-01 07:02:52
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w Santander
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

    > Zajrzałem przypadkiem do Santander-a. I sie zdziwiłem na plus.

    Ja mam tam 2 kredyty i jestem w miarę zadowolony.