  • 1. Data: 2007-01-31 18:53:00
    Temat: Konkursy VISY
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Dziś miało być rozstrzygnięcie.
    Na stronie VISY na razie widać ciemność...
    A może ja nie zauważyłem?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2007-02-01 09:23:30
    Temat: Re: Konkursy VISY
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia Wed, 31 Jan 2007 19:53:00 +0100, Maciej Loret napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Dziś miało być rozstrzygnięcie.
    > Na stronie VISY na razie widać ciemność...
    > A może ja nie zauważyłem?

    Ja też czekam, miałem nadzieję na telefon od nich, ale się nie
    doczekałem... ;)

  • 3. Data: 2007-02-01 09:38:06
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja też czekam, miałem nadzieję na telefon od nich, ale się nie
    > doczekałem... ;)

    To znaczy, że wyniki już są?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2007-02-01 20:43:47
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia Thu, 1 Feb 2007 10:38:06 +0100, Maciej Loret napisał(a):

    > Witam.

    > To znaczy, że wyniki już są?

    Strona internetowa http://visa.pl/promo/register.aspx mówi że tak... I
    chyba ja nie jestem wśrod szczęśliwców...

  • 5. Data: 2007-02-01 21:11:48
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Strona internetowa http://visa.pl/promo/register.aspx mówi że tak... I
    > chyba ja nie jestem wśrod szczęśliwców...

    Pod tym linkiem jest tylko komunikat, że "losowanie się odbyło".
    Czy to znaczy, że już powinni byli się skontaktować w przypadku wygranej?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2007-02-01 22:12:37
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Maciej Loret napisał(a):
    > Witam.

    > Pod tym linkiem jest tylko komunikat, że "losowanie się odbyło".
    > Czy to znaczy, że już powinni byli się skontaktować w przypadku wygranej?

    IX. Sposób i termin ogłaszania wyników.

    9.1. Do wylosowanego zwycięzcy w terminie 7 dni od dnia losowania na
    wskazany przez uczestnika numer telefonu oddzwoni przedstawiciel
    Organizatora [...]

    Michał

  • 7. Data: 2007-02-02 06:23:29
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > 9.1. Do wylosowanego zwycięzcy w terminie 7 dni od dnia losowania na
    > wskazany przez uczestnika numer telefonu oddzwoni przedstawiciel
    > Organizatora [...]

    I wszystko jasne, dziękuję.
    Miałem nadzieję, że jakaś tabela wyników pojawi się na www...

    --