  • 1. Data: 2004-01-14 13:35:32
    Temat: [mbank] Kiedy pojawia się kasa po odkupieniu funduszy ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Robiłem już pare razy umożenia jednostek funduszy w supermarkecie
    mbanku i ZTCP to zawsze równolegle ze zmniejszeniem stanu posiadanych
    jednostek, zwiększał się stan eKonta. A dzis nic ... już nie mam w
    rejestrze jednostek funduszu, ktorych sprzedaż zleciłem w
    poniedziałek, ale kasy na eKoncie nie mam :(. Czy może kasa przychodzi
    późniejszą sesją (II lub III) ? A może nie ma reguły, a może
    powinienem już składać reklamacje ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2004-01-14 13:37:10
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    e...@4...com,
    Dentarg <d...@i...com>:
    > Robiłem już pare razy umożenia jednostek funduszy w supermarkecie
    > mbanku i ZTCP to zawsze równolegle ze zmniejszeniem stanu posiadanych
    > jednostek, zwiększał się stan eKonta.

    Niemozliwe. Godziny sesji do AT sa inne od Elixiru.

    > A dzis nic ... już nie mam w
    > rejestrze jednostek funduszu, ktorych sprzedaż zleciłem w
    > poniedziałek, ale kasy na eKoncie nie mam :(. Czy może kasa przychodzi
    > późniejszą sesją (II lub III) ?

    Przychodzi inna droga ;)

    > A może nie ma reguły, a może
    > powinienem już składać reklamacje ?

    Nie, czekaj spokojnie na zaksiegowanie przelewu

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-14 13:37:22
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

> [...]
    > poniedziałek, ale kasy na eKoncie nie mam :(. Czy może kasa przychodzi
    > późniejszą sesją (II lub III) ? A może nie ma reguły, a może

    Spokojnie - kasa na pewno będzie,
    wszystko zależy od funduszu (który to był?-podaj namiary)
    najprawdopodobnie kasa przyjdzie dziś II albo III sesją!!!

    > pzdr,
    > Dentarg
    wzajemnie

  • 4. Data: 2004-01-14 13:40:19
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    > Niemozliwe. Godziny sesji do AT sa inne od Elixiru.

    Robercie - jemu może chodziło o to, że w dniu w którym pojawaiło się info na
    www o zmniejszeniu stanu rejestru pojawaiła się i kasa na eKONCIE?

    POZDR

  • 5. Data: 2004-01-14 19:34:22
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 14 Jan 2004 14:37:22 +0100, "Inwestor"
    <i...@N...wp.pl> wrote:

    >Spokojnie - kasa na pewno będzie,
    O to się raczej nie martwie, ale przy poprzednich sprzedażach
    wyglądało na to, że kasa rownocześnie pojawia się na koncie i znika z
    rejestru funduszy, ale możliwe, że wynikało to z tego, że sprawdzałem
    po 15 czyli po 2 sesji elixiru, choć wydaje mi się ze w 1 przypadku
    sprawdzałem po 12, i miałem już kase ze sprzedaży funduszu.

    > wszystko zależy od funduszu (który to był?-podaj namiary)
    >najprawdopodobnie kasa przyjdzie dziś II albo III sesją!!!
    To był CA-IB ... przyszło II sesja :).

    pzdr,
    Dentarg

  • 6. Data: 2004-01-15 12:07:08
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Dentarg wrote:

> [...]
    > poniedziałek, ale kasy na eKoncie nie mam :(. Czy może kasa przychodzi
    > późniejszą sesją (II lub III) ? A może nie ma reguły, a może

    Ja robiłem to na razie raz, ale trwało to kilka dni (SEB).

  • 7. Data: 2004-01-15 12:16:45
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ja robiłem to na razie raz, ale trwało to kilka dni (SEB).

    A może obydwoje powinniście wreszcie przeczytać prospekt funduszu , w który
    inwestujecie zamiast bić pianę od kilku dni ??? Z resztą juz
    potwierdziliście w systemie transakcyjnym to "przeczytanie".

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-01-16 20:34:22
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > A może obydwoje powinniście wreszcie przeczytać prospekt funduszu , w który
    > inwestujecie zamiast bić pianę od kilku dni ??? Z resztą juz
    > potwierdziliście w systemie transakcyjnym to "przeczytanie".

    Nie wiem, gdzie widzisz bitą pianę, stwierdzam jak było.
    Zanim zaczniesz pouczać upewnij się, że nie pouczasz ojca jak robić
    dzieci.