  • 1. Data: 2004-01-14 12:38:43
    Temat: [pytanie] Opłaty za karty debetowe w BPH PBK
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witam,
    Wydawało mi się, że przeniosę się do BPH_PBK ale coś przeoczyłem w TOiP: czy
    może ktoś mi potwierdzić, że się nie mylę?

    Najbardziej martwi mnie opłata za karty debetowe.
    Przykładowo interesuje mnie Sezam Srebrny: wprawdzie wydanie kart debetowych
    kosztuje 0zł, ale miesięczna opłata za kartę 2 zł, a więc 24 zł za rok!!!
    Rocznie więc za 2 karty debetowe zapłacę 48 PLN???

    To drogo dodając do tego 9,95 zł miesięcznie na prowadzenie rachunku.

    Wiem, że jest jeszcze dodatkowa opłata 2,50 zł miesięcznie gdy wykona się
    mniej niż 4 transakcje gotówkowe dowolną kartą na rachuku, ale tego nie
    biorę pod uwagę.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-01-14 13:55:24
    Temat: Re: [pytanie] Opłaty za karty debetowe w BPH PBK
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Rocznie więc za 2 karty debetowe zapłacę 48 PLN???
    >
    > To drogo dodając do tego 9,95 zł miesięcznie na prowadzenie rachunku.

    ten typ tak ma

    PiotR

  • 3. Data: 2004-01-14 14:09:43
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Grzegorz" <g...@o...pl> wrote in message

    > Wiem, że jest jeszcze dodatkowa opłata 2,50 zł miesięcznie gdy wykona się
    > mniej niż 4 transakcje gotówkowe dowolną kartą na rachuku, ale tego nie
    > biorę pod uwagę.

    transakcje gotówkowe, czy transakcje bezgotówkowe?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 4. Data: 2004-01-14 14:15:12
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > transakcje gotówkowe, czy transakcje bezgotówkowe?

    ops, sorry, chodziło o transakcje bezgotówkowe.