  • 1. Data: 2004-01-13 16:18:30
    Temat: [mbank] Jak dowiedziec sie od kiedy konto jest juz aktywne?
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    Witam,
    W jaki sposob moge dowiedziec sie (tylko mlinia?) ze moje nowo zalozone
    konto jest juz aktywne i moge z niego wyplacac pieniadze?

    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2004-01-13 16:21:15
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bu15o5$e1r$...@i...gazeta.pl,
    michał <S...@g...pl>:
    > Witam,
    > W jaki sposob moge dowiedziec sie (tylko mlinia?) ze moje nowo
    > zalozone konto jest juz aktywne i moge z niego wyplacac pieniadze?

    Sprobuj wykonac przelew - bedzie komunikat bledu EFT ... umowa cos tam,
    jesli umowa nie przetworzona.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-13 17:39:38
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > Sprobuj wykonac przelew - bedzie komunikat bledu EFT ... umowa cos tam,
    > jesli umowa nie przetworzona.

    Acha.. No fakt ;-) Dzieki za odpowiedz.. A jeszcze jedno - na mLini powiedza
    mi czy konto jest juz aktywne? I czy po jego pelnej aktywacji (czyli
    momencie gdy dostana ode mnie podpisana umowe itd itp) przysla do mnie
    jeszcze jakies papiery mowiace o tym ze mam konto w pelni funkcjonalne?

    pzdr,.
    michal

  • 4. Data: 2004-01-13 17:49:18
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bu1aij$3q4$...@i...gazeta.pl,
    michał <S...@g...pl>:

    > Acha.. No fakt ;-) Dzieki za odpowiedz.

    Te probe mozesz przeprowadzic nawet nie majac srodkow na koncie - ustaw
    przelew z data przyszla.

    > A jeszcze jedno - na mLini
    > powiedza mi czy konto jest juz aktywne?

    Tak.

    > I czy po jego pelnej
    > aktywacji (czyli momencie gdy dostana ode mnie podpisana umowe itd
    > itp) przysla do mnie jeszcze jakies papiery mowiace o tym ze mam
    > konto w pelni funkcjonalne?

    Nie.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-01-13 17:58:59
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Te probe mozesz przeprowadzic nawet nie majac srodkow na koncie - ustaw
    > przelew z data przyszla.

    Że tak powiem, dupa misia. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 6. Data: 2004-01-13 18:01:30
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bu1bl3$mk4$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bu1b34$5e1$1@topaz.icpnet.pl...

    > Że tak powiem, dupa misia. :-)

    A co, system przyjmuje taki przelew z datą przyszłą bez przetworzonej umowy?

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-13 18:03:25
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > A co, system przyjmuje taki przelew z datą przyszłą bez przetworzonej
    umowy?

    Przynajmniej przyjmował z rok temu. I _ewentualnie_ wykonywał - jeśli do
    tego czasu uaktywniono konto.

  • 8. Data: 2004-01-13 18:22:49
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > Te probe mozesz przeprowadzic nawet nie majac srodkow na koncie - ustaw
    > przelew z data przyszla.

    Na koncie 0zl, umowa wyslana tydzien temu - przelew ustawiony z data
    przyszla zostal przyjety... Chyba jednak to nie dziala, bo nie wierze by
    udalo mi sie zalatwic wszelkie formalnosci w tydzien ;-)

    pzdr,
    michal