  • 1. Data: 2002-07-18 18:01:54
    Temat: Re: maestro pilnie poszukiwane
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Rena wrote:

    > w jakim banku dostane karte maestro bez prowizji za transakcje
    > bezgotowkowe?

    Każdym.

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 2. Data: 2002-07-18 18:02:03
    Temat: maestro pilnie poszukiwane
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

  • 3. Data: 2002-07-18 18:18:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    LGnet, BZWBK, Szitibank, Pekao SA, Integrum,

  • 4. Data: 2002-07-18 19:10:40
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisała w
    > w jakim banku dostane karte maestro bez prowizji za transakcje
    > bezgotowkowe?

    Jeżeli masz rachunek w Śląskim, to też mają Maestro.

  • 5. Data: 2002-07-19 04:41:22
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Każdym.

    nieprawda - w kbsa 1%

  • 6. Data: 2002-07-19 04:42:16
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Jeżeli masz rachunek w Śląskim, to też mają Maestro.

    nie mam rku - to bez rku nie mozna?

  • 7. Data: 2002-07-19 05:30:29
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > nie mam rku - to bez rku nie mozna?

    Tak, nazywa się Maesto pre-paid (przedpłacona). Bezprowizyjna i bez opłat
    miesięcznych. Zasilanie bezpłatnie przelewami.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-07-19 07:00:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 19 Jul 2002 07:30:29 +0200, <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak, nazywa się Maesto pre-paid (przedpłacona). Bezprowizyjna i bez opłat
    >miesięcznych. Zasilanie bezpłatnie przelewami.

    I dzialanie tylko w Polsce
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl