  • 1. Data: 2002-07-18 19:15:02
    Temat: Cena Maeastro przedplaconej w ING BS
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Witam.
    Ile kosztuje to Maestro - 10 zl teraz?
    I doladowanie np przelewem z mBanku jak rozumiem jest friko?
    I czy juz maja we wszystkich oddzialach czy trzeba szukac????
    Przegladalem ichna TOiP i nic nie znalazlem...

    Dzieki.

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-19 05:00:15
    Temat: Re: Cena Maeastro przedplaconej w ING BS
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    AMRA wrote:

    > I czy juz maja we wszystkich oddzialach czy trzeba szukac????

    W Lublinie na Obywatelskiej powiedzieli mi w zimie, że jeszcze nie mają.
    Potem już nie miałem okazji, żeby zajść, ale kiedyś to zrobię i napiszę
    o rezultatach.

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 3. Data: 2002-07-19 05:25:47
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Ile kosztuje to Maestro - 10 zl teraz?

    Promocyjna cena to 5 pln z kilkumięsięcznym okresem ważności, normalna cena to
    10 pln za 12 miesięcy. O szczegóły pytaj w najbliższym oddziale.

    > I doladowanie np przelewem z mBanku jak rozumiem jest friko?

    Oczywiscie.

    > I czy juz maja we wszystkich oddzialach czy trzeba szukac????

    We wszystkich.

    Używam tej karty od pół roku, a oto moje spostrzeżenia:
    1. brak dziennego limitu na wypłaty (+)
    2. jednorazowa wypłata w ATM to max 2 k
    3. ING BS nie ma trzeciej sesji przychodzącej, więc przelew najlepiej puszczać
    pierwszą sesją (-)
    4. niestety nie ma i nie będzie możliwości wypłaty w kasie (-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2002-07-19 05:58:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Promocyjna cena to 5 pln

    Promocja sie juz dawno skoczyla (w maju)

    > z kilkumięsięcznym okresem ważności,

    One maja rok waznosci, ale kupujesz juz aktywowana wiec mozesz nabyc np. z
    terminem wazosci 03.03... niezaleznie od tego, czy w promocji, czy juz po.

> [...]

    > Używam tej karty od pół roku, a oto moje spostrzeżenia:
    > 4. niestety nie ma i nie będzie możliwości wypłaty w kasie (-)

    ???? Wydawalo mi sie, ze jest taka pozycja w TOiP (5zl).
    Zreszta musi byc, bo po uplywie okresu waznosci bankomat ci nie wyda forsy,
    a ona nie ma prawa "przepasc".

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-07-19 06:28:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zreszta musi byc, bo po uplywie okresu waznosci bankomat ci nie wyda
    forsy,
    > a ona nie ma prawa "przepasc".

    A to czemu? ;) Przeciez u operatorow GSM przepada gdy nie wykorzystasz w
    okreslonym czasie... Hm, no tak... przeciez to nie jest prepaid... ;).

    Maciej

  • 6. Data: 2002-07-19 06:31:24
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    MK wrote:
    > A to czemu? ;) Przeciez u operatorow GSM przepada gdy nie wykorzystasz w
    > okreslonym czasie...

    Nie przepada. Łone ino tak straszom :-)
    --
    pjo

  • 7. Data: 2002-07-19 06:49:36
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A to czemu? ;) Przeciez u operatorow GSM przepada gdy nie wykorzystasz w
    > okreslonym czasie... Hm, no tak... przeciez to nie jest prepaid... ;).

    Jest drobna roznica miedzy bankiem a operatorem GSM:
    U operatora placisz za uslugi i wtedy juz pieniedzy nie masz, a uslugi
    mozesz wykorzystac lub nie..
    W banku wplacasz pieniadze i je wyplacasz. Ciagle sa twoje (minus koszty
    wynikajace z TOiP)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-07-19 06:50:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości

    > Nie przepada. Łone ino tak straszom :-)

    W POPie przepada.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2002-07-19 07:35:20
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości

    pjo - Ty na dluzej, czy tylko przelotem? ;-)

    --
    Pete

  • 10. Data: 2002-07-19 08:12:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Jest drobna roznica miedzy bankiem a operatorem GSM:
    > U operatora placisz za uslugi i wtedy juz pieniedzy nie masz, a uslugi
    > mozesz wykorzystac lub nie..

    Czym jest karta jak nie usluga?

    > W banku wplacasz pieniadze i je wyplacasz. Ciagle sa twoje (minus koszty
    > wynikajace z TOiP)

    Myslisz sie. Placisz pieniedzmi za "punkty" elektroniczne. Gdyby to byla
    prawdziwa karta prepaid to moglbys ja przedstawic do wykupienia emitentowi.
    Przypadek BSK to zupelnie cos innego. Nie miesci sie w definicji karty
    platniczej, ani przedplaconej. Obie definicje sa zawarte w Prawie Bankowym.

    Maciej