  • 1. Data: 2004-07-08 10:17:29
    Temat: doładowanie gsm w sez@mie bph??
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    Wchodzę sobie do sezama porobić przelewy i wpadło mi w oko menu
    "Doładowanie pre-paid", klika i pokazuje się komunikat "Nie posiadasz
    uprawnień do wybranej funkcjonalność systemu" :-( Co muszę zrobić by z
    tego użyć??

    --
    Pozdrawiam!
    Tomek

  • 2. Data: 2004-07-08 11:48:28
    Temat: Re: doładowanie gsm w sez@mie bph??
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > uprawnień do wybranej funkcjonalność systemu" :-( Co muszę zrobić by z
    > tego użyć??

    też tak mam - chyba za jakis czas wprowadza mozliwosc doladowania kart
    taktak itp.
    Fajnie...

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-07-08 18:03:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-08 12:17, Użytkownik Tomek napisał:

    > Co muszę zrobić by z tego użyć??

    Poczytać.
    http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/aktualnosc
    i/content_news_7993

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-07-08 21:33:41
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    Poczytać.
    http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/aktualnosc
    i/content_news_7993

    czyli taktaka nie moge doladowac?

    JerzyR

  • 5. Data: 2004-07-08 21:36:02
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik JerzyR napisał:
    > Poczytać.
    > http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/aktualnosc
    i/content_news_7993

    O, laskawie odpalili pwiadomienia o zmianach salda.

    "Powiadomienie o zmianie salda - nowe powiadomienie, dzięki któremu
    Sez@m poinformuje Cię w wybranej przez Ciebie formie o każdorazowej
    zmianie salda. Dostępne w zakładce Powiadomienia,"

    Ciekawe jak to bedzie dzialac (czytaj jak szybko po zmianie pojawi sie
    informacja).

    Rozbicia blokad na sztuki cos ciagle niewidze, a podobno pracuja nad tym
    od dawna.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-07-08 23:00:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-08 23:36, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Ciekawe jak to bedzie dzialac (czytaj jak szybko po zmianie pojawi sie
    > informacja).

    Nie są niestety od razu wysyłane (kilkanaście/kilkadziesiąt minut
    różnicy).

    > Rozbicia blokad na sztuki cos ciagle niewidze, a podobno pracuja nad tym
    > od dawna.

    Ta opcja dopiero będzie prawdopodobnie przy kolejnym "upgrade", tak
    jak kilka innych (m.in. to o czym ktoś wspominał - informacja mailem o
    odpowiedxi na "zgłoszony problem"), ale zaznaczam, że to nic pewnego:)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2004-07-08 23:02:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-08 23:33, Użytkownik JerzyR napisał:

    > Poczytać.
    > http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/aktualnosc
    i/content_news_7993

    Z tego co napisane jest, to w chwili obecnej nie. Pewnie Era robi
    jakieś problemy;)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2004-07-09 09:11:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Nie są niestety od razu wysyłane (kilkanaście/kilkadziesiąt minut różnicy).

    Hmmm, to akurat jakos mnie nie dziwi, bo maila o stanie konta potrafia
    wyslac z dobowym opoznieniem. Rozumiem, ze jak zaplace karta to dostane
    informacje "prawie od razu" a nie przy likwidowaniu blokady i
    ksiegowaniu, czyli po tygodniu?

    Ech łachy. :-(

    Bartol

  • 9. Data: 2004-07-09 15:02:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-09 11:11, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Hmmm, to akurat jakos mnie nie dziwi, bo maila o stanie konta potrafia
    > wyslac z dobowym opoznieniem.

    Zgłoś to jako problem. Ja zawsze dostaje na bieżąco.

    > Rozumiem, ze jak zaplace karta to dostane
    > informacje "prawie od razu" a nie przy likwidowaniu blokady i
    > ksiegowaniu, czyli po tygodniu?

    Dokładnie. Jak płacisz kartą, to kwota jest blokowana, czyli zmienia
    się Twoje saldo dostępne i otrzymujesz powiadomienie. Docelowo powinno
    to działać "true on-line", ale termin wdrożenia nie jest mi znany
    (dowiem się :>)

    > Ech łachy. :-(

    W każdym razie postaram się przekazać komu trzeba te uwagi.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2004-07-12 07:51:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 09 Jul 2004 17:02:13 +0200, Marcin Nowakowski napisał(a):

> [...]
    > się Twoje saldo dostępne i otrzymujesz powiadomienie. Docelowo powinno
    > to działać "true on-line", ale termin wdrożenia nie jest mi znany

    Na razie to wszystko diabli wzięli i dzisiaj widzę stan konta z 28. czerwca,
    a w historii widzę transakcje z 9. lipca... Wczoraj w bankomacie jeszcze
    dziwniejsze cuda widziałem, więc już w ogóle nie wiem co myśleć :-/

    Oczywiście na infolinii zero konsultantów...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004