  • 1. Data: 2004-07-08 08:22:17
    Temat: Jak Pekao miesza z NRB
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    Rzutem na taśmę 29 czerwca dostałem pismo z Pekao SA, że zmienia się numer
    rachunku do spłat kart kredytowych na zgodny z nowym standardem NRB. Parę
    dni później dostaje wyciąg za czerwiec. Bank oczywiście nie wpadł na to, że
    należy zmienić druki i nadal podaje stary numer rachunku. Sądzę, że mnóstwo
    ludzi nie zauważy tego i będzie próbować spłacać na nr rachunku z wyciągu.
    Radzę Centrum Kart Pekao zwiększyć obsługę działu reklamacji.

  • 2. Data: 2004-07-08 08:24:38
    Temat: Re: Jak Pekao miesza z NRB
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    rsa127 wrote:

    > Radzę Centrum Kart Pekao zwiększyć obsługę działu reklamacji.

    albo zmienic prezesa, bo wizja bankowa obecnego chyba nie za bardzo
    wychodzi :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-07-08 12:33:43
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisał w wiadomości
    > albo zmienic prezesa, bo wizja bankowa obecnego chyba nie za bardzo
    > wychodzi :-)

    A kto tam jest prezesem?

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 4. Data: 2004-07-08 12:34:48
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > A kto tam jest prezesem?

    premier

    kursor

  • 5. Data: 2004-07-08 12:37:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik kursor napisał:

    > premier

    Ale bardzo byly. ;-)

    Bartol

  • 6. Data: 2004-07-08 14:51:23
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Bartol Partol wrote:

    > Ale bardzo byly. ;-)
    >
    > Bartol

    bardzo bardzo, na dodatek wszedzie w wywiadach twierdzi ze tak duze
    zmniejszenie liczby klientow to dobre dla banku, bo nie liczba klientow
    a jego kondycja swiadczy o samym banku.

  • 7. Data: 2004-07-08 16:29:25
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Jul 2004 16:51:23 +0200, GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>
    wklepał(-a):

    >bardzo bardzo, na dodatek wszedzie w wywiadach twierdzi ze tak duze
    >zmniejszenie liczby klientow to dobre dla banku, bo nie liczba klientow
    >a jego kondycja swiadczy o samym banku.

    Zawsze tego pana ceniłem, dziwię się, że dał się wciągnąć do takiej kiepskiej
    instytucji.

  • 8. Data: 2004-07-09 16:24:00
    Od: "Jaroslaw Lech" <j...@a...net.pl>

    Uzytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisal w wiadomosci

    > bardzo bardzo, na dodatek wszedzie w wywiadach twierdzi ze tak duze
    > zmniejszenie liczby klientow to dobre dla banku, bo nie liczba
    klientow
    > a jego kondycja swiadczy o samym banku.

    To tradycja w tym banku. Pani byla prezes Maria W. twierdzila, ze
    bankowosc internetowa nie ma przyszlosci. W sumie jakos tak moglo to
    wygladac z jej pozycji, skoro bank majacy klientów indywidualnych
    idacych w miliony zdolal do skorzystania z uslug Oddzialu
    Elektronicznego/Telepekao24 zachecic zaledwie bodajze 17 tysiecy.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 9. Data: 2004-07-09 16:39:48
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wyciągu.
    > Radzę Centrum Kart Pekao zwiększyć obsługę działu reklamacji.

    Ja pismo dostałem wcześniej, ale:

    - na piśmie jest nie mój numer umowy,
    - powołują się na dotychczasowy numer rachunku, który nie ma prawa
    istnieć (niewłaściwa budowa; dopiero niedawno zauważyłem, że jako nr
    rachunku jest wpisany bez ukośników itp. dupereli numer umowy),
    - monitowani przeze mnie z sugestią, czego oczekuję (pisma, gdzie byłby
    wyraźnie podany prawidłowy numer umowy i nowy nr rachunku - czy to takie
    niewykonalne?) napisali oddzielne pismo z nowym numerem rachunku, ale
    bez powołania się na numer umowy. I skąd ja mam wiedzieć, że to na pewno
    mój numer, a nie kolejna pomyłka?
    - wszystkie pisma adresowane są na moją żonę, chociaż obydwoje jesteśmy
    współkredytobiorcami,
    - przelew z 15 czerwca (termin płatności) natychmiast wrócił z takim
    samym tytułem płatności, ale z oddziału o innym numerze rozliczeniowy,
    za to słownie opisanym jak trzeba (pewnie trochę wcześniej zmieniono
    system, na taki, który nie rozpoznaje starych numerów rachunków
    prowadzonych w tym banku, a ten odbił przelew - tylko dlaczego ja mam za
    to płacić?,
    - dzisiaj przyszło kolejne pismo z zestawieniem ile kredytu, jaka rata
    itp, ale mam na nim kwotę zobowiązań przeterminowanych w wysokoći nieco
    mniejszej niż ta odbita rata z 15 czerwca oraz prowizję/opłatę w
    wysokości 4,32 CHF,
    - na szczęście mam potwierdzenie wykonania przelewu z Multi do Pekao i
    prześlę im je, zarzucając bałagan i czekając na dalszy ciąg, bo on na
    pewno nastąpi. W następnym kroku będą mi musieli udowodnić, że wiąże
    mnie z nimi umowa o tym bzdurnym numerze, jaki wypisują na pismach, bo
    zacznę im odsyłać pisma jako błędnie skierowane.

    Wiem dokładnie, skąd się to wszystko bierze. Tylko, qr.., dlaczego,
    nie ma o tym zielonego pojęcia nikt z banku, skoro nawet ja wiem?

    To wszystko to jest granda nadająca się do kpin i na podręcznikowy
    przykład, jak nie należy prowadzić banku.
    Już nigdy nie zwiąże mnie z nim żadna umowa.

    Howgh!

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl