  • Data: 2004-05-17 06:57:34
    Temat: Re: mBanku rules :(
    Od: "PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:56c3.0000027e.40a7d3da@newsgate.onet.pl...

    > Aaaaa, już poznaję,
    > to Ty:
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=6864468
    > i tu:
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=6894524
    > i dalej mi się szukać już nie chce,
    > ale teraz już wiem czemu na grupie ciągle się pisze
    > że mBank jest be ;-)

    > No nie wiem,
    > dziś znowu chciałeś ukryć wszystkie swoje winy
    > -nieuwaga
    > -niezaktualizowany telefon
    > -zablokowany kanał telefoniczny
    > -brak karty VE
    > Ba, mało tego, jeszcze chciałeś nam wmówić,
    > że to przez błędny komunikat mBanku ...
    > Oj, jeśli ten "superkonsultant" czyta grupę,
    > to chyba jeszcze 'trochę' popokutujesz ... ;-)

    uwazasz ze to jest "karanie" mnie ?
    ja tego w taki sposob nie odbieram - sytuacja taka nie jest na reke mBankowi
    bo w koncu ktos musi
    poswiecac czas na obsluge moich zgloszen ?
    uwazasz ze gdybym posiadal karte VE to szybciej ktos by do mnie oddzwonil
    i aktywowal dostep do telesewisu ?
    w takie cuda to ja nie wierze

    i chetnie uslysze od Ciebie jaki to termin oddzwnienia jest slusznym
    terminem?
    bo jesli nie 20 dni to ile ?