  • 1. Data: 2003-10-01 09:36:14
    Temat: Cuda w ING Online
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Może ktoś zwrócił uwagę na opis transakcji w INGOnline przy kapitalizacji
    odsetek w ostatnich miesiącach ?
    Zabawa polega na tym, że przy każdym otwarciu historii rachunku (ROR) opis
    transakcji jest inny, chyba wybierany losowo :-))
    Przy opisie kapitalizacji za wrzesień udało mi się ustrzelić opisy:

    ZAMK. R-KU Z DEBETEM Kapitalizacja odsetek
    UZN.KOR.ODSETEK NAL. Kapitalizacja odsetek
    WYPŁATA CASH Kapitalizacja odsetek
    UZG.ODS.SKAPITALI Kapitalizacja odsetek

    Kto da więcej ?

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2003-10-01 11:13:39
    Temat: Re: Cuda w ING Online
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-10-01 11:36, Yareck wrote:

> [...]
    >
    > ZAMK. R-KU Z DEBETEM Kapitalizacja odsetek
    > UZN.KOR.ODSETEK NAL. Kapitalizacja odsetek

    Zmiana numerów rachunków
    przyczeytaj mój post o ING.
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 3. Data: 2003-10-01 12:35:41
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:

    > Zmiana numerów rachunków
    > przyczeytaj mój post o ING.

    Jaki to ma związek z numerami rachunków ?
    Chodzi o to, że opis JEDNEJ I TEJ SAMEJ transakcji jest losowy przy każdym
    wybraniu historii rachunku. A może tylko ja mam tak ?

    ________
    Yareck

  • 4. Data: 2003-10-01 14:14:01
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-10-01 14:35, Yareck wrote:
    > Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:
    [...]

    > Jaki to ma związek z numerami rachunków ?
    > Chodzi o to, że opis JEDNEJ I TEJ SAMEJ transakcji jest losowy przy
    > każdym wybraniu historii rachunku. A może tylko ja mam tak ?

    a czytałeś ?
    Dokonałem przelewu na r-k XXXX
    w historuii jest, że dokonałem przelewu na r-k YYY
    mało ?
    KJ