  • 11. Data: 2007-12-01 18:42:46
    Temat: Re: mBankowe eKonto i eMAX Plus - Macie Panowie racje !!!!
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " Cezary H" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:firmfv$gkv$1@inews.gazeta.pl...

    > A do czego się przydaje zwykły eMax ?
    >
    > Widzę, że posiada:
    >
    > wpłaty w postaci przelewów lub wpłaty gotówki w bankomatach depozytowych
    > ( jest to jakieś ułatwienie, ale chyba najlepiej robić przelewy z eKonta)

    wplaty to chyba kazdy rachunek posiada.

    > opcjonalnie KARTA debetowa do rachunku, roczna opłata za kartę: 36 zł.
    > ( droga opłata! W portfelu już ma dwie karty, chyba wystarczy )

    Ktos moze to uznac za bezpieczniejsze rozwiazanie niz uzywanie karty do
    e-konta, w ktorym mozna miec np. linie kredytowa w zwiazku z czym ewentualny
    skimmer narobi wiecej bigosu. A tymczasem eMaxa, do ktorego mamy podpieta
    karte mozna uzywac jako elektronicznej portmonetki, ladujac tylko tyle kasy,
    by starczylo na najblizsze zakupy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2007-12-01 19:14:58
    Od: " Cezary H" <j...@g...pl>

    > wplaty to chyba kazdy rachunek posiada.

    Ale nie w bankomatach depozytowych

> [...]
    > karte mozna uzywac jako elektronicznej portmonetki, ladujac tylko tyle kasy,

    Jasne, ale takie zadanie też spełnia eMax Plus. Można mieć też konto w innym
    banku (czasem się przydaje). Ja mam Inteligo do niewielkich wypłat.

    CH

  • 13. Data: 2007-12-01 19:24:16
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Ale nie w bankomatach depozytowych

    w bankomatach depozytowych to tylko Superkonto w PKO BP i... jest coś
    jeszcze?

    > Jasne, ale takie zadanie też spełnia eMax Plus.

    ciagle nie chwytasz róznicy miedzy eMax a eMax+
    Jak mozna nazwać elektroniczna portmonetka konto z którego jest tylko
    JEDNA bezpłatna wyplata w miesiacu....

    Sławek

  • 14. Data: 2007-12-01 19:36:40
    Od: " Cezary H" <j...@g...pl>

    o tych depozytowych - to na stronie mBanku wyczytałem w porównaniu (eMax i eMAx+)

    > ciagle nie chwytasz róznicy miedzy eMax a eMax+
    > Jak mozna nazwać elektroniczna portmonetka konto z którego jest tylko
    > JEDNA bezpłatna wyplata w miesiacu....

    Przyznaje racje. Debil ze mnie. Ide spać, bo dziś się nie wyspałem i głupoty
    pisze.

    CH

  • 15. Data: 2007-12-01 20:28:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Dec 2007 20:24:16 +0100,
    osoba podpisana: Slavekk <s...@g...pl>
    napisała:
    > Użytkownik " Cezary H" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > w bankomatach depozytowych to tylko Superkonto w PKO BP i... jest coś
    > jeszcze?

    Było (i chyba jest) Pekao SA. No i multibank.

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 16. Data: 2007-12-01 21:50:47
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 1 Dec 2007 20:28:24 +0000 (UTC), Kamil Jońca wrote:

    > Było (i chyba jest) Pekao SA. No i multibank.

    Polbank i Citi.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 17. Data: 2007-12-02 11:17:01
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Liwiusz pisze:

    > IMHO można mieć tylko 1 ekonto.

    Tak. I 1 IzzyKonto (praktycznie to samo)

    http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=4

    * Ile rachunków indywidualnych mogę otworzyć w mBanku?

    Każdy pełnoletni Klient mBanku może posiadać jedno eKONTO i do czterech
    rachunków eMAX, do czterech rachunków eMAX walutowy oraz do czterech
    rachunków eMAX plus. Każdy Klient może posiadać także jedno izzyKONTO.
    Maksymalna liczba rachunków, których właścicielem jest pełnoletnia osoba
    fizyczna wynosi 14 (z izzyKONTEM) lub 13 (bez izzyKONTA).
    Klienci w wieku 13 - 18 lat mogą posiadać tylko jeden rachunek - izzyKONTO.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/