    From: Autor <a...@n...chce.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBankowe eKonto i eMAX Plus
    Date: Sat, 1 Dec 2007 10:02:38 +0100

    Dnia Sat, 1 Dec 2007 00:05:14 +0000 (UTC), Cezary H napisał(a):

    > Może pobieżnie czytałem ich funkcjonalność, i skupiłem się głównie na
    > elementach które mnie interesują, ale specjalnie nie widze różnic.
    >
    > CH

    Jezeli wystarczajaca funkcjonalnosc konta dla Ciebie to jeden przelew w
    miesiacu na zdefiniowane konto (kazdy kolejny to 5 lub 10 zl i tylko przez
    telefon), brak mozliwosci wykonania przelewow z data przyszla, brak stalych
    zlecen, brak karty do rachunku to faktycznie roznia sie tylko
    oprocentowaniem ...