  • 11. Data: 2004-06-10 12:24:19
    Temat: Re: mBank zakladanie konta
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jest cos co mnie wkurza w mBanku. Logowanie sie do serwisu
    > telefonicznego. Co to za pajacowanie z tym "podaj 3 cyfre hasla
    > telofonicznego" czy jakos tak? No i siedze i licze cyferki w pamieci bo
    > pamietam ciag, ale nie zastanawiam sie ktora cyfra ma jakis tam numerek,
    > a czas leci i automat chce kolejna. Porazka. Przeciez nie zapisze sobie
    > tego hasla na telefonie.

    Jeśli wolisz bardziej 'wygodnie' niż 'bezpiecznie'
    ustaw sobie w haśle same jedynki,(czy jaką tam cyferkę wolisz)
    wtedy 'odpytywanie na wyrywki' ;-P nie będzie Ci straszne,
    albo 123456 - to będziesz miał 'pytania z (p)odpowiedzią'
    i nie będziesz musiał łepetyny nadwyrężać ;-D

    St.

  • 12. Data: 2004-06-10 12:31:36
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    S.T. wrote:
    > albo 123456 - to będziesz miał 'pytania z (p)odpowiedzią'
    > i nie będziesz musiał łepetyny nadwyrężać ;-D

    Kosmiczne jaja sobie robisz ;-)