  • Data: 2003-08-04 11:38:20
    Temat: [mBank] wplata na konto z mala oplata
    Od: "PePe_M" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Stosunkowo niedawno pojawilo sie pytanie jak tanio wplacic na konto w
    mbanku.

    Najprosciej chyba - bez zakladania dodatkowych kont - dokonac wplaty w Banku
    Spoldzielczym;
    - do 400 PLN oplata 2 PLN
    - od wplaty 15000 PLN oplata 8 PLN

    PS.
    Wiem, ze ten watek pojawil sie ostatnio, ale nie podpinam sie pod niego bo
    nie mam go u siebie na komputerze, a pisze offline.

    --
    PePe_M '=-;, washi#o2.pl ,;-='
    "Żadnego pożaru ludzie nie gaszą z taką gorliwością,