  • 21. Data: 2008-10-22 16:22:17
    Temat: Re: mBank wirus?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Oct 2008 22:19:43 +0200, w <gdip80$lma$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    PSYLO <p...@o...pl> napisał(-a):

    > Bardzo słuszny swoją drogą, nie rozumiem jak można jeszcze korzystać z
    > papierowych list niezabezpieczonych haseł jeśli dostępne są SMS-owe.

    A jak działają te hasła przy rozładowanej baterii czy awarii karty/tel.?

  • 22. Data: 2008-10-22 18:42:53
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 22 Oct 2008 18:22:17 +0200, r...@k...pl wrote:

    > A jak działają te hasła przy rozładowanej baterii czy awarii karty/tel.?

    Znacznie lepiej niz papierowa lista haseł przy zgubieniu, zniszczeniu czy
    pozostawieniu w domu, gdyż jest jeszcze możliwość zatwierdzenia operacji za
    pośrednictwem mLinii.

    "Jak potwierdzić operacje oczekujące za pomocą mLinii?

    Jeżeli operacje w mBanku potwierdzasz za pomocą haseł smsowych, możesz
    również potwierdzać je w automatycznym serwisie mLinii (IVR). Dotyczy to
    operacji znajdujących się na liście "Operacje do potwierdzenia". Po
    uzykaniu połączenia telefonicznego z mBankiem wybierasz ,,2" i postępujesz
    według wskazówek lektora. Aby skorzystać z tej opcji konieczne jest
    posiadanie aktywnego telekodu."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 23. Data: 2008-10-22 19:20:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

> [...]
    >
    > Jeżeli operacje w mBanku potwierdzasz za pomocą haseł smsowych, możesz
    > również potwierdzać je w automatycznym serwisie mLinii (IVR). Dotyczy to

    Pod warunkiem, że nie masz zamkniętego kanału telefonicznego.
    Ja normalnie, tam gdzie się da, mam go wyłączony.
    KJ