  • 1. Data: 2008-09-12 18:03:30
    Temat: bzwbk - wariuje totalnie...
    Od: " " <b...@g...pl>

    bzwbk - wariuje totalnie...

    witajcie - w podglądzie karty kredytowej po pojawieniu się i rozliczeniu
    transakcji mam np.
    Statoil Poland i nazwę gdzie tankowałem ale po kliknięciu na to pojawia mi się
    I TO W KAŻDEJ TRANSAKCJI:

    "Slawomir Stec, 24 Elm Drive, 11-040 NEW HYDE PARK
    49 1140 2004 0000 3102 4605 8750"

    i tytule nazwa stacji

    coś nie tak z tym bz wbk czy ja o czymś nie wiem??? bo jak kliknę na jaka kol
    wiek rozliczona transakcje to mi tylko w tytule transakcji podaje nazwę gdzie
    była dokonana ale numer konta i dane tego pana sa w każdej!!!

  • 2. Data: 2008-09-12 21:28:30
    Temat: Re: bzwbk - wariuje totalnie...
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 18:03:30 +0000, napisał(a):

> [...]
    > jaka kol wiek rozliczona transakcje to mi tylko w tytule transakcji
    > podaje nazwę gdzie była dokonana ale numer konta i dane tego pana sa w

    Może Pan Stec podłączył się pod Twoją kartę? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-09-13 08:08:37
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    oczekiwałem bardziej szczegółowej informacji :)

  • 4. Data: 2008-09-13 09:25:35
    Od: news <n...@d...invalid>

    b...@g...pl pisze:
> [...]
    > I TO W KAŻDEJ TRANSAKCJI:
    >
    > "Slawomir Stec, 24 Elm Drive, 11-040 NEW HYDE PARK

    u mnie wogóle nie da się wejść w szczegóły operacji, mam tylko np.
    GŁÓWNA 149,99 PLN 149,99
    NESTE A24 GLEBOCKA WARSZAWA PL

    więc ciesz się z dodatkowej funkcjonalności ;-)

  • 5. Data: 2008-09-13 09:45:09
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > oczekiwałem bardziej szczegółowej informacji :)

    Bardziej szczegółowa informacja:
    - nie piszesz o karcie kredytowej, ale karcie debetowej. Karty kredytowe
    wcale nie mają możliwości podglądu szczegółów transakcji.
    - kupowałeś na Allegro kody doładowujące telefony pre-paid.

  • 6. Data: 2008-09-13 09:55:41
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bogdan B. <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wcale nie mają możliwości podglądu szczegółów transakcji.
    > - kupowałeś na Allegro kody doładowujące telefony pre-paid.

    karta KREDYTOWA kolego dokładnie Visa Newsweek Bz Wbk - po wybraniu z belki
    historia - i transakcja która jest rozliczona całkowicie - nie ma "zakup"
    tylko w to miejsce wstawia się nazwa punktu gdzie była dokonana płatność -
    mogę na nią kliknąć i pojawia się to co w 1 poście + w nazwie transakcji nazwa
    punktu gdzie transakcja się odbyła

    co do tego allegro to tez wpisałem numer konta tego pana w Google i wyskoczyło
    mi Sim_kody.... ale skąd dane tego pana wziął bz wbk i wstawia TO DO
    WSZYSTKICH TRANSAKCJI??? - karta z bz wbk nie było nigdy płacone w tego "pana"

  • 7. Data: 2008-09-13 10:05:03
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    news <n...@d...invalid> napisał(a):

    > zeniu
    > ojawia mi si=EA
    > u mnie wog=F3le nie da si=EA wej=B6=E6 w szczeg=F3=B3y operacji, mam tylk=
    > o np.
    > G=A3=D3WNA 149,99 PLN 149,99 =09
    > NESTE A24 GLEBOCKA WARSZAWA PL
    >
    > wi=EAc ciesz si=EA z dodatkowej funkcjonalno=B6ci ;-)

    o i mma juz taksamo - ani w kredytowych ani w debetowych jzu nie moge
    "kliknac" na transakcje BZ WBK powariował??? a moze cos popieprzyło im sie i
    naprawilo???? zadzwonie do nich

  • 8. Data: 2008-09-13 10:50:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    b...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > zadzwonie do nich

    Od tego trzeba bylo zaczac...

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-09-13 15:21:47
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > dokonana płatność - mogę na nią kliknąć i pojawia się to co w 1
    > poście + w nazwie transakcji nazwa punktu gdzie transakcja się odbyła

    Kredytowa Allekarta nie ma i nigdy nie miała takiego miejsca w transakcji do
    kliknięcia.
    Jeżeli chodzi o co co piszesz o Visa Newsweek mogę tylko określić jako
    zdumiewające.

  • 10. Data: 2008-09-13 16:45:10
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <b...@g...pl> napisał(a):

    > bzwbk - wariuje totalnie...

    Dziwne otrzymujesz tu odpowiedzi - ja nie bede z Toba walczyl i potwierdze: u
    mnie przy niektorych transakcjach bezgotowkowych (np. via eCard, online] na
    liscie transakcji widze poprawnego odbiorce. Natomiast jest on wyswietleny w
    formie klikalnej - po kliknieciu tez wyskakuja mi szczegoly odbiorcy 'z kosmosu'.
    Kasa z mojej karty trafila jednak do wlasciwych odbiorcow i nie kontaktowalem
    sie z BZWBK w tej sprawie. Jak chcesz, to po zalogowaniu masz opcje kontaktu z
    nimi - polecam. Odpisuja dosc szybko, 7 dni w tygodniu / 24 godziny na dobę.

    Do tej pory na liscie transkacji kartami kredytowymi BZWBK 'klikalne' byly
    tylko przelewy z karty (te z oplata 3 PLN). Na liscie transakcji widnieje to
    wtedy jako PRZELEW BZWBK24 i dopiero po kliknieciu pojawiaja sie szczegoly
    operacji (komu i za co). Moze cos tutaj chcieli zmienić i im nie wyszlo...