    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - tym razem pozytywnie :)
    Date: Thu, 26 Jul 2007 19:16:22 +0200

    1. Zamkniecie KK - wyslalem jedno pisemko, za tydzien karta juz byla
    zamknieta. Wszystko pieknie i gladko.

    2. Postanowilem otworzyc sobie fundusze (z uwagi na mozliwa ewakuacje z
    Multibanku) i wszystko rowniez przebieglo slicznie. Na kazdym etapie
    bylem informowany co sie dzieje (mailowo). Po 4 dniach od wyslania
    wniosku fundusze mam juz aktywne.

    Moze tan m(ac)Bank nie jest taki zly ? Aktualnie nie widze zadnej
    przewagi Multi nad mBankiem. Odnosze wrazenie ze oni maja nawet jedna
    infolinie (obie sa na tym samym, zenujacym poziomie). Co do mozliwosci
    wizyt w placowkach to tez na nic sie to zdaje, bo zawsze "uwala" mnie
    mistyczny analityk :) O dziwo analitycy w innych bankach (mBank,
    Millenium, Raiffeisen) "od reki" przyznaja mi np. limit na KK dwa razy
    wiekszy niz tajemniczy analityk z Multi, pomimo ze w tamtych bankach
    kont nie mam, a do Multi kazdego miesiaca wplywy sa calkiem spore.

    Innymi slowy : doszedlem do wniosku ze placowki Multi sa mi do niczego
    niepotrzebne, bo nie mam z nich absolutnie zadnej korzysci. Co z tego ze
    moge isc pogadac z jakas (ladna) pania, skoro pozniej i tak wszystko
    zostaje gdzies udupione. Bank ten jest calkowicie formalistyczny i ma
    dziwne zasady (zupelnie odwrotnie niz Citi). Ponadto w mBank mial w
    zasadzie jedna wpadke odkad mam tam konto, a Multi uporczywie odmawia mi
    podwyzszenia limitu na KK czy tez udzielenia kredytu odnawialnego,
    dodatkowo domagajac sie dokumentu ktory nie istnieje (i nie da sie
    nikogo przekonac ze taki kwit nie istnieje, pomimo ze kredyt odnawialny
    chcialem w wyskosci 1/2 srednich miesiecznych wplywow). O tym, ze Multi
    swoich bankomatow nie posiada i jak cos sie spie*... to trzeba
    reklamowac w zewnetrznych firmach nie ma co wspominac, bo chyba kazdy o
    tym wie.

    Tak wiec : mBank > Multibank ?

    --
    pozdrawiam