    From: "B.Andersson" <t...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank-śpiące królewny
    Date: Tue, 5 Mar 2002 22:39:41 +0100

    Proszę zauważyć jak mówią panienki z mBanku.Jak stare patefony.
    A sporóbuj im przerwać-to tracą wątek.
    O N A po prostu musi przeczytać tekst 76a.gdy jest pytanie Klienta nr
    26B."Do kuńca."
    Bez komputera nie dałaby sobie rady..Ale i tak mówią jak katarynki.
    Nieraz rwą ze zdaniem "X" do końca, nie reagując wcale na pytania zadawane
    w trakcie swoich ptasich pień.
    A już nie do zniesienia są slogany , cytuję z pamięci:
    "Helena Koza,mBank,w czym mogę pomóc?"
    Chciałoby się powiedzieć,"w tym co nakręciła Panienka , nie doinformowując,
    a klepiąc swoje trele do końca,bez reakcji czy Klient to rozumie czy nie!"
    Niech Państwo spróbują zapytać w sposób inny niż Heleny Kozy mają
    napisane odpowiedzi do odklepania-zalega cisza.A potem ... rusza machina
    gadagadagadagada..."

    I chyba przez te blablabla zrezygnuję ze współpracy.
    Ps
    Wysłałem umowę podpisaną 1 marca.Helena Koza poiformowała mnie, że poczta ma
    na doręczenie mBankowi ... 10 dni.Czy Państwo też to słyszeli?
    Skąd ona to wzięła?Skąd takie terminy?
    Przelałem więc pieniądze , dość dawno temu.Ale Heleny Kozy czekają 10 dni,
    abym mógł się "dopytać"co dalej począć.Są jakieś hasła ale, do tej pory
    żadna Helena nie powiedziała mi nic konkretnego na ten temat.
    Obaczę...
    Klaniam And