  • Data: 2002-03-05 22:08:10
    Temat: Re: mBank-śpiące królewny
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "B.Andersson" <t...@m...pl> writes:

    > Proszę zauważyć jak mówią panienki z mBanku.Jak stare patefony.

    Hmm. Kulturalny szczególnie nie jesteś.

    Mając doświadczenie z kilkoma call-centrami muszę przyznać, że
    z obsługą call-centre mbanku rozmawia się dość sympatycznie.

    > A sporóbuj im przerwać-to tracą wątek.
    > O N A po prostu musi przeczytać tekst 76a.gdy jest pytanie Klienta nr
    > 26B."Do kuńca."

    Przecież tu chodzi o pieniądze! Takie sprawy jak dokładne przeczytanie
    formułki akceptacji przelewu czy wymuszenie porządnego potwierdzenia
    przez klienta dyspozycmi są niezbędne aby potem nie było jakichś
    wątpliwości...

    > Bez komputera nie dałaby sobie rady..Ale i tak mówią jak katarynki.
    > Nieraz rwą ze zdaniem "X" do końca, nie reagując wcale na pytania
    > zadawane w trakcie swoich ptasich pień. A już nie do zniesienia są
    > slogany , cytuję z pamięci: "Helena Koza,mBank,w czym mogę pomóc?"

    Ja też bym wolał po polsku - 'czym mogę służyć?' Ale sam fakt, że
    sposób rozmowy jest ustalony jest pozytywny. Wolałbyś, żeby każdy
    pracownik sam ustalał wszystko po swojemu - i np. informacje o tym jak
    działa bank zależały od tego kto Ci je podaje? To załóż konto w
    Citi...

    PS Ciekawe czy chciałbyś aby jakiś Twój klient potraktował Ciebie tak,
    jak ty panią Helenę...

    --
    ( Marcin Kasperski | 1 woman, 9 months = one baby. But we have 1 month, so )
    ( http://www.mk.w.pl | let's take 9 women! (common management practice) )