  • 1. Data: 2003-07-23 11:20:14
    Temat: Jeszcze o Lukasie - pułapka zmiany hasła.
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Procedura zmiany hasła pozwala na wpisanie hasła, które potem nie jest
    przez system przyjmowane.

    Hasło musi mieć od 4 do 8 znaków. Wprowadzenie dłuższego - choć system
    melduje, że je przyjmuje i akceptuje - może się skończyć zablokowaniem
    dostępu do konta, koniecznością odwiedzenia placówki i zapłaty 3,50 zł
    (czekam na rozpatrzenie reklamacji).

    Przy aktywacji dostępu via Internet (również po odblokowaniu w
    placówce) pojawia się po zalogowaniu inny ekran zmiany hasła - i tam
    czerwonymi literami napisane jest, że hasło musi mieć od 4 do 8
    znaków. Na ekranie do "dobrowolnej" zmiany hasła już tej informacji
    brakuje...

    Tak to bywa, jak komuś wpadnie do głowy, że warto od czasu do czasu
    hasło zmienić...

    Chyba to tylko zwykła niedoróbka i nie chodzi Lukasowi o naciąganie na
    3,50 zł? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...

  • 2. Data: 2003-07-23 12:09:46
    Temat: Re: Jeszcze o Lukasie - pułapka zmiany hasła.
    Od: RobertR <R...@h...pl>

    Miałem to samo (tylko w porę się zorientowałem dlaczego nie działa) i
    pisałem do nich w tej sprawie - bez odzewu.

  • 3. Data: 2003-07-23 14:36:58
    Od: p...@g...pl

    > Miałem to samo (tylko w porę się zorientowałem dlaczego nie działa) i
    > pisałem do nich w tej sprawie - bez odzewu.

    Witam

    Również miałem to samo, ale jak w oddziale Lukasa powiedzieli mi o 3,5 zł za
    zmiane powiedzialem, że zamkne konto i otworze jeszcze raz, gdyż to nic nie
    kosztuje i co wtedy ? Czyżby nie było możliwości uniknięcia tej opłaty ?
    Pracownik się zmieszał, pomyślał i powiedział że jest taka możliwość i nazywa
    się to "zamknięcie dostępu do konta przez www" i ponowne uzyskanie dostępu(czy
    jakoś tak, nie pamiętam dokładnie). Otrzymałem nowy login, wymyśliłem hasło i
    to za darmo, sam się zdziwiłem, ale skoro tak można to czemu nie.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2003-07-23 18:39:46
    Od: "mariax" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > melduje, że je przyjmuje i akceptuje - może się skończyć zablokowaniem
    > dostępu do konta, koniecznością odwiedzenia placówki i zapłaty 3,50 zł

    He, He
    z tego co pamietam było tak kiedyś przy rachunku w Telepekao, ale
    poprawili. To normalny bug jest i branie jeszcze za to kasy to szczyt
    bezczelnosci

    Pozdr,