  • Data: 2017-07-12 20:34:09
    Temat: mBank - sa pieniadze a historii brak
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam konto w mB przemigrowane z Multi do ktorego sa aktywne powiadomienia
    sms. Jakis czas temu po otrzymaniu sms o przelewie przychodzacym
    chcialem sprawdzic pewne dane przelewu i przeslac je mailem. Po
    otrzymaniu sms szybko sie loguje do serwisu internetowego, saldo na
    koncie sie zgadza z tym z sms wiec zadowolony klikam na historie a tu
    zonk. Przelewu w historii nie ma. Czyli mam pieniadze na koncie ale nie
    wiem za co i od kogo :) Od tamtego czasu sprawdzalem to kilkukrotnie i
    efekt taki sam. Przez pewien czas widac poprawne saldo ale nie widac
    historii. Oczywiscie po jakims czasie (ok. 1h) sytuacja sie normuje i
    historia dziala normalnie.
    Podobny efekt mialem kiedys w innych bankach ktore przenosily do
    Internetu jakies stare systemy i tam tez nie zawsze w Internecie
    pokazywalo cala prawde ale nie przypominam soie takiej sytuacji na
    starym systemie mBanku czy Multi.
    Czy ktos zaobserwowal podobne zachowanie?

    Pozdrawiam,
    Marcin

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com